Mgr. Petr Kmošek


Milheimova 1217, Pardubice 530 02
Interim manažer / Interim management
Cílem služby interim managementu je vám dočasně obsadit roli manažera nebo ředitele, případně pozici v top managementu firmy, prostřednictvím interim manažera.

Krizové řízení / Krizový management
Krizový management je expertním nástrojem řízení, který je primárně určený ke zvládání aktuálních krizových a problematických stavů vaší společnosti.

Personální audit / Personální poradenství
Personální audit je účinná a efektivní forma sběru cenných informací, kterou následně a efektivně využijete při rozvoji vašich lidských zdrojů a vaší společnosti.

Employer branding / Značka zaměstnavatele
Vaše značka zaměstnavatele, neboli employer branding je klíčovou a trvalou hodnotou na trhu práce. Prostřednictvím této značky zaměstnavatele se identifikujete na trhu práce.
Employer brand

Další služby

Advisor
Employer Branding
Employer Branding audit
Externí a interní personální marketing audit
Externí náborář
Externí personalista
Externí personální ředitel
Firemní ombudsman
HR business partner
HR Interim management

HR Marketing
Kariérní poradenství a koučink
Kariérní stránky
Mentoring
Náborové kampaně
Personální agentura Brno
Personální agentura Hradec Králové
Personální agentura Pardubice
Personální agentura Praha
Personální audit

Personální marketing
Personální poradenství
Personální procesy a personální audit
Personální projekty na klíč
Prevence a snížení fluktuace zaměstnanců
Talent management
Krizový manažer
Krizový management
Revitalizace a restrukturalizace firem
Nástupnictví v rodinné firmě

Externí personalista
HR Interim manager
HR business partner
Personální poradenství
Personální projekty
Personální agentura
Rodinná firma a rodinné podnikání
Interim management
Interim manager a Interim manažer
Outsourcing HR a personalistiky
Externí personalistka HR ředitel

Další produkty a služby
  • tvorba kompetenčních modelů, manažerské poradenství, podnikatelské poradenství, poradenství řízení výkonnosti, určení firemní strategie
  • vyhledávání vhodných kandidátů, hodnocení pracovníků, zprostředkování zaměstnání, pracovní uplatnění, poptávané pracovní pozice

MUDr. Barbora Mádrová - praktický lékař pro dospělé

Související články
Adecco: Personální agentura s lidským přístupem

ADECCO spol.s r.o.

Adecco: Personální agentura s lidským přístupem

Poskytneme vám pomocnou ruku při výběru práce či zaměstnanců. Jsme personální agentura Adecco, která v České republice pomáhá zaplňovat pracovní trh už od roku 1992. V naší databázi na vás čeká mnoho volných míst nebo ideálních zaměstnanců. Tak na co ještě čekat?


Hledáte nové obchodní partnery nebo zajímavé produkty, které u nás nenajdete?

ecoplus International Tschechien s.r.o.

Hledáte nové obchodní partnery nebo zajímavé produkty, které u nás nenajdete?

Jak ale získat veškerý přehled o těchto obchodnících? Jak se mezi nimi vyznat a ještě hůře, jak je vlastně kontaktovat? Na tyto otázky známe odpověď. Ecoplus International Tschechien s.r.o. je společnost, se kterou v těchto ohledech můžete úzce spolupracovat.


Jak na pracovní příležitosti: Stáže ve firmách jsou skvělou možností praxe

ADECCO spol.s r.o.

Jak na pracovní příležitosti: Stáže ve firmách jsou skvělou možností praxe

Není tajemstvím, že dostatek praxe včetně třeba absolvování stáže ve firmách, jsou velmi podstatným kritériem pro získání pracovní příležitosti. Bez praxe to dnes zkrátka nejde a absolventi, byť prestižních škol, se v určité chvíli často dostávají do nelehké situace – zaměstnavatelé o ně jednoduše nestojí z důvodu nedostatku praktických zkušeností. Personální agentura Adecco se proto rozhodla přispět svou „troškou do mlýna“ a podpořit uplatnitelnost uchazečů o volné pracovní pozice v rámci svého projektu Way To Work. Jak to všechno funguje?


S prodejem firem i s jejich nákupem si nechte poradit

OMEGA, spol. s r.o.

S prodejem firem i s jejich nákupem si nechte poradit

Touha vyzkoušet něco nového, dlouhodobá únava, změny na trzích a desítky dalších důvodů vedou dnešní podnikatele po letech tvrdé práce k rozhodnutí prodat firmu. Na trhu tak nyní najdete řadu ziskových firem, které hledají nového majitele. A právě zde přichází na řadu společnost OMEGA, spol. s r.o. Pomůžeme vám jak s prodejem vaší firmy, tak s vyhledáním vhodné firmy ke koupi. V obou případech zajistíme kompletní transakci od začátku do konce a postaráme se o to, aby vše proběhlo bez komplikací.


Další produkty a služby
Rozumíme lidem

Rozumíme lidem

Rozvíjí se vaše firma příliš rychle a již nemáte kapacitu k rozvoji vašeho personálního oddělení. Dostáváte se do situace, kdy cítíte, že potřebujete nutně radu zkušeného personalisty? Obsah našich činností má tři základní pilíře: 1) Poradce v personalistice a managementu Podpora a pomoc při náboru, organizaci, výběrových řízení, personálních procesech, auditu, odměňování, vnitřních analýz, diagnostiky. Úspora při nákladech na výběrové řízení, jeho organizaci, zpracování a dalších činnostech personálního oddělení. 2) Personální marketér: Externí a interní personální marketing, úspora při vyhledání zaměstnanců, inzerci, budování zaměstnanecké značky atd. Úspora při nákladech na inzerci, marketingové kanály, PR personálního oddělení, náklady na personální agentury apod. 3) Školitel personalistiky: Rozvojový plán pro personalisty: specializovaná školení, mentoring s úzkým zaměřením na činnosti personalisty. Úspora při zefektivnění personálních procesů, vytvoření metodik, analýz, zprocesování činností. Rozvoj kompetencí personalisty. Kontaktuje nás


Nabídka personálně-poradenských služeb

Nabídka personálně-poradenských služeb

Recruitix je personálně-poradenská agentura se zaměřením především na střední a vyšší management, personální audit, personální poradenství, školení, rozvojová centra a koučink.