Potisk reklamních a dárkových předmětů jako skvělá prezentace pro každou firmu

Reklamní potisk, s.r.o.

Potisk reklamních a dárkových předmětů jako skvělá prezentace pro každou firmu

Spojte příjemné s užitečným - nechejte si u společnosti Reklamní potisk, s.r.o. potisknout reklamní a dárkové předměty s logem Vaší firmy, které nejenom, že budou skvěle prezentovat, ale zároveň potěší nejednoho klienta, ale i spolupracovníky či pracovní partnery.

Lenka Podroužková


Všehrdova 113, Hradec Králové 500 03
Živnost subjektu byla dočasně přerušena.

- poradenská a konzultační činnost
- zpracování odborných studií a posudků
- reklamní činnost
- marketing
- mediální zastoupení

od 12.01.2015 do 31.12.2018

Produkty
  • marketingový průzkum trhu, outsourcing marketingu, realizace firemních strategií, marketingová analýza, řízení kampaní

Hotel Kristian - ideální ubytování na Šumavě

Zakázkové zpracování tenkých plechů, vývoj a výroba jednoúčelových strojů a zařízení.


Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.