Měření spotřeby tepla poměrovými indikátory, teplotními senzory na zdi Maddeo

Maddeo CZ s.r.o.

Měření spotřeby tepla poměrovými indikátory, teplotními senzory na zdi Maddeo

Měření spotřeby tepla lze dle vyhlášky měřit třemi způsoby, a to indikátory – měřiči tepla, které se instalují na radiátory, teplotními senzory instalovanými na zeď, kalorimetry s montáží na potrubí. Pražská společnost Maddeo CZ dodává a montuje nejen velmi přesné vodoměry, ale i spolehlivé měřiče tepla, kalorimetry s možností dálkových odečtů.

Mailkit s.r.o.


Novákových 970/41, Praha 8 180 00
Telefon: +420 773 771 900

Nabízíme profesionální aplikaci pro e-mail a SMS marketing. Naše řešení je vhodné pro agentury, e-shopy i společnosti všech velikostí a zaměření a umožní dělat email marketing správně.

IČ: 26449901
DIČ: CZ26449901
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: 6 - 25 zaměstnanců
Obrat: 10 mil. až 30 mil. Kč
Kontaktní osoba: Martina Bubalova

Telefon:
+420 773 771 900
+420 277 001 800

Email:
sales@mailkit.com

Web:


Kontaktní osoby:
Martina Bubalova
tel: +420 777 744 453
email: helpdesk@xland.cz


GPS: 50°6′16.88″ N, 14°28′44.58″ E

QR kód firmy Mailkit s.r.o.

Molekulární biologie a genetika. Nabízíme cenově dostupné sekvenace DNA.

Chcete vyrobit profesionální video na klíč? Obraťte se na tradiční videostudio!





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Světoví výrobci dávají přednost informačnímu systému s propracovanou funkcionalitou

Minerva Česká republika, a.s.

Světoví výrobci dávají přednost informačnímu systému s propracovanou funkcionalitou

V dnešním rychle se vyvíjejícím průmyslovém světě je klíčové mít informační systém, který dokáže držet krok s požadavky daného výrobního odvětví. Proto se stále více výrobních firem více než k softwarovým balíkům s univerzálním použitím, přiklání k systémům oborově zaměřeným, jako je například QAD Adaptive ERP. Ten se v éře digitalizace a specializace stává nezbytným nástrojem pro výrobní společnosti, které chtějí zůstat efektivní a konkurenceschopné.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie