Potisk reklamních a dárkových předmětů jako skvělá prezentace pro každou firmu

Reklamní potisk, s.r.o.

Potisk reklamních a dárkových předmětů jako skvělá prezentace pro každou firmu

Spojte příjemné s užitečným - nechejte si u společnosti Reklamní potisk, s.r.o. potisknout reklamní a dárkové předměty s logem Vaší firmy, které nejenom, že budou skvěle prezentovat, ale zároveň potěší nejednoho klienta, ale i spolupracovníky či pracovní partnery.

VSV net s.r.o


č. 82, Zichovec 273 74
Telefon: +420 739 555 434

Nezávislý portál, který slouží k hodnocení spokojenosti zákazníků. Místo, kde poskytneme zákazníkovi prostor pro vyjádření zpětné vazby na odvedenou práci firem.

IČ: 29136971
DIČ: CZ29136971
Okres: Kladno
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: neudáno
Obrat: do 200 tis. Kč
Kontaktní osoba: Jitka Vorlíčková

Telefon:
+420 739 555 434

Email:
info@hodnoceni-prace.cz

Web:


Kontaktní osoby:
Jitka Vorlíčková
tel: +420 739 555 434
email: vorlickova@azmedia.cz


GPS: 50°16′5.92″ N, 13°54′11.41″ E

QR kód firmy VSV net s.r.o





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.