MERITUM DIRECT MARKETING, s.r.o.


Sudoměřská 1293/32, Praha 3 130 00
Telefon: +420 775 173 506

Jsme direct marketingová agentura. Zajišťujeme aktivní telemarketing - prodej po telefonu - telesales, lead management, sjednávání schůzek, ankety, průzkumy.

Provozujeme pasivní telemarketing - infolinky, helpdesk.

Poskytujeme kvalitní databáze firem, osob, domácností.

IČ: 27158756
DIČ: CZ27158756
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: 26 - 100 zaměstnanců
Obrat: 10 mil. až 30 mil. Kč
Kontaktní osoba: David Jirsa

Telefon:
+420 775 173 506
+420 380 900 122

Fax:
+420 222 726 688

Email:
pracujvpohode@atoda.cz

Web:


Kontaktní osoby:
David Jirsa
tel: +420 222 713 228
email: info@meritum.cz


GPS: 50°4′49.69″ N, 14°27′31.57″ E

QR kód firmy MERITUM DIRECT MARKETING, s.r.o.

Objevte špičkovou zubní péči v Dental Office H33 - v moderní zubní klinice s nadstandardním vybavením.
BlancOne: nové paradigma v bělení zubů - revoluční bělící kúra v Dental Office H33 s.r.o..

Tradiční ruční výroba pečiva, chleba a slané pečivo.
Ruční výroba dortů, zákusku, chlebíčku ale i pečiva od Cukrářství a pekařství JAROLÍMEK s.r.o..





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.