Michal Tobiáš


Luka pod Medníkem 210, Jílové u Prahy 254 01

Svatební agentura
Poskytování svatebních služeb, poradenství a pořádání slavnostních setkání.

IČ: 62984551
DIČ:
Okres: Praha-západ
Stát: Česká republika
Právní forma: podnikatel zapsaný v OR
Počet zaměstnanců: neudáno
Obrat: neudáno

Další produkty a služby
  • svatba na klíč, svatební šaty, šaty pro družičky, svatební oznámení, svatební doplňky, ozdoby na auto, svatební salon, svatební agentura


Související články
Nechejte si vyrobit snubní prsten svých snů
Nechejte si vyrobit snubní prsten svých snů

Kde Vám snubní prsten vyrobí dle Vašich požadavků a Vašich přání? Přece ve firmě Zlatnictví a svatební salon ADONIS. Zlatnická dílna se zaměřuje na výrobu snubních prstenů přímo na míru, zatímco ve svatebním salonu Vás na svatbu krásně obléknou. Ve Frenštátě pod Radhoštěm pořídíte také veškeré doplňky, kytice a mnoho dalšího.


Jednoduché nebo extravagantní svatební šaty?
Jednoduché nebo extravagantní svatební šaty?

Požádal vás o ruku, svatba se blíží a vy stále nemáte svatební šaty, které by vám padly jako ulité a splňovaly by všechny vaše požadavky? Ráda byste měla svého ženicha k sobě sladěného, ale on má problém si svatební oblek nebo košili vybrat? Svatební studio DáMa z Uherského Brodu vyřeší vaše dilema za vás i za něj. Z naší nabídky svatebních šatů a obleků, ale i příslušných svatebních doplňků si rozhodně vyberete oba.


Odolný nábytek z hevea brasiliensis vyrábí ŠP Truhlářství
Odolný nábytek z hevea brasiliensis vyrábí ŠP Truhlářství

Hledáte kvalitní a odolný dřevěný nábytek za příznivé ceny? Na zakázku jej už dvacet let vyrábí společnost ŠP Truhlářství. Používá k tomu materiál hevea brasiliensis, tedy kaučukovník brazilský. Dřevo tohoto stromu je kvalitní, mimořádně odolné, zaručuje dlouhou životnost a lze snadno a jakkoli zpracovat. Příznivá je také jeho nízká cena.


Informace z terénu – výkon, cena, kvalita
Informace z terénu – výkon, cena, kvalita

Za krátké časové období realizace a testování pneumatik s nosorožcem ve znaku jsme se s našimi obchodními partnery v testování nezaměřili na klasickou otázku: Kolik kilometrů to najede? Hlavní důraz jsme kladli na faktory vedoucí ke spokojenosti koncového spotřebitele. Při testování pneumatik jsme oslovili čtyři skupiny přeprav. První skupinou jsou dopravci provozující hromadnou přepravu osob, dále pak jsme oslovili autodopravy přepravující sypké hmoty a pochopitelně také společnosti s regionální a dálkovou dopravou.