Jazz Communications, s.r.o.


Vyšehradská 320/49, Praha 128 00
Činnost:
- služby z oblasti marketingové komunikace a reklamy

Produkty
  • marketingový průzkum trhu, internetový marketing, reklamní kampaně, marketingová analýza, reklamní média, tvorba webových stránek, grafický design
  • reklama v tištěných médiích, televizní reklama, rádiová reklama, reklamní strategie, tvorba mediaplanů, vyhodnocení reklamních kampaní

Ubytování pro cyklosturisty v penzionu s úschovnou kol.
Teambuilding s ochutnávkou vín, sportovními aktivitami, vstupem na badmintonové hřiště.

výroba a prodej reklamních a propagačních produktů včetně reklamního potisku


Související články
Dopřej svojí značce péči

STILLUS s.r.o.

Dopřej svojí značce péči

Jedním ze základů úspěšnosti každé firmy je investice do kvalitní a účinné reklamy. Proto svým klientům nabízíme vytvoření kompletního reklamního servisu pod jednou střechou. Díky tomu budou jednotlivé prvky v dokonalé souhře a reklama přinese efektivní výsledky.


Reklama, která jde s dobou

Světelná reklama Praha

Reklama, která jde s dobou

Každá firma, která chce, aby se o ní vědělo, potřebuje dobrou reklamu. Záleží na grafickém zpracování, ale také na materiálu, ze kterého bude vyrobena. Současná doba nabízí mnoho různých možností, které kvalitní výrobci polepů a reklamních poutačů dovedou využít.


Výroba 3D reklamy

STILLUS s.r.o.

Výroba 3D reklamy

Moderní 3D reklamy vynikají vysokou efektivitou při vynaložení nízkých pořizovacích nákladů. Jedná se tedy o propagační formát, do kterého se rozhodně vyplatí investovat. Jednou z možností jsou například reklamní boxy, které najdou své uplatnění na mnoha frekventovaných místech. Použitím LED žárovek bude úsporný i provoz.


Leták je stále na vrcholu mezi reklamními nástroji – využijte jeho možností

Česká distribuční k.s.

Leták je stále na vrcholu mezi reklamními nástroji – využijte jeho možností

Reklamní leták je v podstatě velice variabilním marketingovým nástrojem. Ke svému zákazníkovi může přijít v několika různých podobách. Je zapotřebí odhadnout způsoby doručení pro jednotlivé cílové skupiny, aby se dokonale využil jeho potenciál.