K Production, s.r.o.


Tusarova 1215/55, Praha 7 - Holešovice 170 00

Fotostudio

Videostudio

IČ: 27385876
DIČ: CZ27385876
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: do 5 zaměstnanců
Obrat: 5 000 tis. - 10 000 tis. Kč
Kontaktní osoba: p. Herzigová Veronika

Další produkty a služby
  • videostudia, videotechnika, videozáznamy na zakázku, výroba reklamních filmů, vytvoření dokumentačního filmu
  • fotografické služby a práce, zpracování kinofilmů, reklamní a ateliérové fotografie, fotografování svateb

Dodáváme svařovací, motnážní a dopravní linky jak pro oblast automobilového průmyslu, tak i pro strojírenskou výrobu. Nabízíme inovace a efektivní řešení, které jsou podložené roky zkušeností.

Související články
Interní komunikace ve firmě prostřednictvím intranetového videokanálu
Interní komunikace ve firmě prostřednictvím intranetového videokanálu

V poslední době se nám ve studiu sešlo několik poptávek po zajištění interní komunikace intranetovým video kanálem. Protože obvykle klienti tápou, jak vůbec celou věc pojmout a uchopit, přinášíme k tomuto tématu naše zkušenosti a postřehy z praxe. Mnohé z nich platí i obecně. Přečtěte si tipy od Videostudia POLAS Praha.


Virály aneb videa, která se šíří po sociálních sítích - tipy od Polas Videostudia Praha
Virály aneb videa, která se šíří po sociálních sítích - tipy od Polas Videostudia Praha

Video nestačí pouze vyrobit. Aby bylo smysluplnou investicí, je nutné ho i dobře uplatnit a získat pro něj diváky. Jedním z takových způsobů je jeho šíření prostřednictvím internetových sociálních sítí - pro tato videa se ujal pojem virály. Pokud Vás toto téma zajímá, přečtěte si následující článek od pražského videostudia POLAS, které působí na našem trhu již od roku 1991. Dočtete se v něm řadu užitečných informací a tipů.


Výroba videa má svá pravidla. Přečtěte si tipy na úspěšná videa!
Výroba videa má svá pravidla. Přečtěte si tipy na úspěšná videa!

Jak vyrobit video, aby opravdu zaujalo? Aby bylo video úspěšné, musí přesně odpovídat svému účelu, divácké cílové skupině a době vzniku, a to obsahem i formou. Zní to jednoduše, ale praxe často ukazuje pravý opak. A výsledný efekt Vám opravdu zaručí pouze video plnící uvedené zásady. Přečtěte si proto tipy od POLAS videostudia Praha.


Výsledek práce reklamního a grafického studia osloví vaše potenciální klienty
Výsledek práce reklamního a grafického studia osloví vaše potenciální klienty

Zviditelnit se, reprezentovat, zaujmout. To jsou jen některé vlastnosti dobře vytvořené reklamy, která může mít spoustu podob. Odborníkem v oblasti výroby reklamy a tisku je reklamní studio Trendfoto se sídlem ve Vizovicích, které se specializuje na výrobu polepů aut, výloh, informačních cedulí, tisk reklamních bannerů, billboardů nebo reklamních předmětů ad. Firma disponuje také vlastními zkušenými grafiky a nabízí i pokročilé služby grafického studia.