Česká lékárna, a.s.


Palackého třída 924/105, Brno 612 00

Lékárna Dr.Max.

IČ: 26230071
DIČ: CZ26230071
Okres: Brno-město
Stát: Česká republika
Právní forma: akciová společnost
Počet zaměstnanců: neudáno
Obrat: neudáno
Kontaktní osoba: Bc. Ivo Knesl

Další produkty a služby
  • volný prodej léků, prodej léků na předpis, prodej výživových doplňků, prodej potravinových doplňků, prodej lékárenské kosmetiky, prodej antikoncepce


Související články
Zelené potraviny z panenské přírody nabízí Klub Energy
Zelené potraviny z panenské přírody nabízí Klub Energy

Chlorela, spirulina, mladý ječmen a další. Co mají společného? Jsou to takzvané zelené potraviny, které obsahují obrovské množství živin prospěšných pro lidský organismus. Vyzkoušejte jejich účinky i vy! Kvalitní zelené potraviny z nejčistších zdrojů na Zemi vyrábí společnost Energy.


Internetová lékárna U Elišky – příklad moderního lékárnictví
Internetová lékárna U Elišky – příklad moderního lékárnictví

Potřebujete nakoupit léky, doplňky stravy, bylinné čaje či kosmetiku? V dnešní době nemusíte chodit do kamenných lékáren, na internetu můžete bez obav, v rychlosti a za nízké ceny nakoupit i tento typ sortimentu. Skvělým příkladem obchodu, který se tímto zbožím zabývá, je internetová lékárna U Elišky. Obchod byl otevřen již v roce 2009 a poskytuje lékárenskou péči na velmi vysoké úrovni. Stejně jako v kamenných lékárnách i zde je na prvním místě individuální přístup k pacientovi včetně poradenství.


Odolný nábytek z hevea brasiliensis vyrábí ŠP Truhlářství
Odolný nábytek z hevea brasiliensis vyrábí ŠP Truhlářství

Hledáte kvalitní a odolný dřevěný nábytek za příznivé ceny? Na zakázku jej už dvacet let vyrábí společnost ŠP Truhlářství. Používá k tomu materiál hevea brasiliensis, tedy kaučukovník brazilský. Dřevo tohoto stromu je kvalitní, mimořádně odolné, zaručuje dlouhou životnost a lze snadno a jakkoli zpracovat. Příznivá je také jeho nízká cena.


Informace z terénu – výkon, cena, kvalita
Informace z terénu – výkon, cena, kvalita

Za krátké časové období realizace a testování pneumatik s nosorožcem ve znaku jsme se s našimi obchodními partnery v testování nezaměřili na klasickou otázku: Kolik kilometrů to najede? Hlavní důraz jsme kladli na faktory vedoucí ke spokojenosti koncového spotřebitele. Při testování pneumatik jsme oslovili čtyři skupiny přeprav. První skupinou jsou dopravci provozující hromadnou přepravu osob, dále pak jsme oslovili autodopravy přepravující sypké hmoty a pochopitelně také společnosti s regionální a dálkovou dopravou.