Tereza Vinterová


136, Hronov 549 34
Internetový obchod

- kočárky

- autosedačky

- dětské zboží

Prodej

- kočárky

- autosedačky

- dětské zboží

Další produkty a služby
  • kočárky pro dvojčata, sedáky do auta, postýlky a chodítka, jídelní židličky, přebalovací pulty, servis kočárků

Nabízíme mezinárodní hotovostní převody prostřednictvím globální sítě Western Union do více než 200 zemí světa. Zajišťujeme také předprodej vstupenek.

Související články
Dětský ráj v centru Prostějova má na skladě vše, co potřebují miminka i maminky

DĚTSKÝ RÁJ

Dětský ráj v centru Prostějova má na skladě vše, co potřebují miminka i maminky

Nakupování výbavičky pro očekávané miminko je milou povinností každé nastávající maminky. V Dětském ráji seženete kompletní výbavičku na jednom místě, za skvělé ceny a navíc si můžete nechat při výběru vhodných výrobků poradit od zkušenějších.


Kombinované kočárky BAMBINO zajistí miminku bezpečnost i pohodlí

BAMBINO

Kombinované kočárky BAMBINO zajistí miminku bezpečnost i pohodlí

Asi každá nastávající maminka řeší problém, jaké kočárky jsou nejvhodnější, jaké budou pro její miminko nejpohodlnější, nejzdravější a v neposlední řadě nejbezpečnější. Kočárky jsou místem, kde naše ratolesti tráví poměrně hodně času, takže je opravdu důležité vybrat dobře. Jenomže jak z toho obrovského množství typů, barev a tvarů kočárků vybrat ten nejlepší?


Výšivky – loga, jména, názvy na jakékoliv oblečení

Strojové vyšívání

Výšivky – loga, jména, názvy na jakékoliv oblečení

Možná si myslíte, že aplikování výšivek na oblečení je už dávno pasé. Ovšem není tomu tak! Naopak v dnešní době se na to specializují různá pracoviště, protože výšivky jsou pořád velice populární. Jsou stálé, nesloupnou se, takže mají mnoho výhod. Vhodné jsou na kšiltovky, trička či jakékoliv další oblečení.


Leták je stále na vrcholu mezi reklamními nástroji – využijte jeho možností

Česká distribuční a.s.

Leták je stále na vrcholu mezi reklamními nástroji – využijte jeho možností

Reklamní leták je v podstatě velice variabilním marketingovým nástrojem. Ke svému zákazníkovi může přijít v několika různých podobách. Je zapotřebí odhadnout způsoby doručení pro jednotlivé cílové skupiny, aby se dokonale využil jeho potenciál.