Škorňa Jindřich


Jarošova 2838, Varnsdorf 407 47

Výroba, natáčení:
-videozáznamy, video:
-společenské akce.
-rodinné oslavy.
-svatební video.
-fotografování.

IČ: 86726447
DIČ:
Okres: Děčín
Stát: Česká republika
Právní forma: podnikatel se ŽO
Počet zaměstnanců: bez zaměstnanců
Obrat: do 5 000 tis. Kč

Další produkty a služby
  • multimediální centra, domácí kina, radiomagnetofony, audio video vysílače, filmové projektory, digitální kamery
  • portréty, kalendáře a fotoknihy, svatební foto, glamour foto, profesionální fotoslužby, reklamní fotografie

Hillebrand, s.r.o.

Související články
Interní komunikace ve firmě prostřednictvím intranetového videokanálu
Interní komunikace ve firmě prostřednictvím intranetového videokanálu

V poslední době se nám ve studiu sešlo několik poptávek po zajištění interní komunikace intranetovým video kanálem. Protože obvykle klienti tápou, jak vůbec celou věc pojmout a uchopit, přinášíme k tomuto tématu naše zkušenosti a postřehy z praxe. Mnohé z nich platí i obecně. Přečtěte si tipy od Videostudia POLAS Praha.


Virály aneb videa, která se šíří po sociálních sítích - tipy od Polas Videostudia Praha
Virály aneb videa, která se šíří po sociálních sítích - tipy od Polas Videostudia Praha

Video nestačí pouze vyrobit. Aby bylo smysluplnou investicí, je nutné ho i dobře uplatnit a získat pro něj diváky. Jedním z takových způsobů je jeho šíření prostřednictvím internetových sociálních sítí - pro tato videa se ujal pojem virály. Pokud Vás toto téma zajímá, přečtěte si následující článek od pražského videostudia POLAS, které působí na našem trhu již od roku 1991. Dočtete se v něm řadu užitečných informací a tipů.


Výroba videa má svá pravidla. Přečtěte si tipy na úspěšná videa!
Výroba videa má svá pravidla. Přečtěte si tipy na úspěšná videa!

Jak vyrobit video, aby opravdu zaujalo? Aby bylo video úspěšné, musí přesně odpovídat svému účelu, divácké cílové skupině a době vzniku, a to obsahem i formou. Zní to jednoduše, ale praxe často ukazuje pravý opak. A výsledný efekt Vám opravdu zaručí pouze video plnící uvedené zásady. Přečtěte si proto tipy od POLAS videostudia Praha.


Výsledek práce reklamního a grafického studia osloví vaše potenciální klienty
Výsledek práce reklamního a grafického studia osloví vaše potenciální klienty

Zviditelnit se, reprezentovat, zaujmout. To jsou jen některé vlastnosti dobře vytvořené reklamy, která může mít spoustu podob. Odborníkem v oblasti výroby reklamy a tisku je reklamní studio Trendfoto se sídlem ve Vizovicích, které se specializuje na výrobu polepů aut, výloh, informačních cedulí, tisk reklamních bannerů, billboardů nebo reklamních předmětů ad. Firma disponuje také vlastními zkušenými grafiky a nabízí i pokročilé služby grafického studia.