Jan Chudomelka


Cimburkova 282/17, Praha 3 130 00
Telefon: +420 721 252 586

Poskytujeme široké spektrum služeb v oblasti internetového marketingu a internetové reklamy. Specializujeme se na kreativní tvorbu webů a mikrostránek, vymýšlíme efektivní internetové kampaně, optimalizujeme weby pro vyhledávače a nebojíme se převzít za svou práci odpovědnost. Internetový marketing v našem slova smyslu není jen ppc reklama, komunikace na sociálních, email marketing a optimalizace pro vyhledávače. Pohlížíme na rozvoj vašeho podnikání s nadhledem. Analyzujeme trh, zákaznické chování a monitorujeme konkurenci na všech kanálech. Nechte se chytit do sítě.

IČ: 87465612
DIČ: CZ8605051576
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: podnikatel se ŽO
Počet zaměstnanců: neudáno
Obrat: 500 tis. až 1 mil. Kč
Kontaktní osoba: Jan Chudomelka

Telefon:
+420 721 252 586

Email:
agenton@email.cz

Web:


Kontaktní osoby:
Jan Chudomelka
tel: +420 721 252 586
email: agenton@email.cz


Provozní doba:
non-stop

GPS: 50°5′8.3″ N, 14°26′59.78″ E

QR kód firmy Jan Chudomelka





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.