1. pozitivní, spol. s r.o.


Urešova 1757, Praha 4 148 00
Telefon: +420 603 289 747

Jsme společnost zabývající se komunikací, reklamou a PR. Naší hlavní náplní je vymýšlení zajímavých a originálních nápadů.

Děláme poctivou reklamu postavenou na strategických základech. Jde nám o podstatu – originální a promyšlené řešení, které má potenciál vyvolat žádoucí reakci. Následuje kompletní zajištění, kreativním konceptem počínaje, produkcí čehokoli konče.

IČ: 65416660
DIČ: CZ65416660
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: 6 - 25 zaměstnanců
Obrat: 5 mil. až 10 mil. Kč
Kontaktní osoba: Petr Hruška

Telefon:
+420 603 289 747

Email:
pozitivni@1pozitivni.cz

Web:


Kontaktní osoby:
Petr Hruška
funkce: jednatel
tel: +420 603 289 747
email: p.hruska@1pozitivni.cz


GPS: 50°7′41.84″ N, 14°28′9.44″ E

QR kód firmy 1. pozitivní, spol. s r.o.

Plánování trasy




Výběr blízké firmy zde






Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Firemní e-shop – informační a orientační systémy v ČR

Zapp Infosystémy s.r.o.

Firemní e-shop – informační a orientační systémy v ČR

Ucelený systém značení budov, tabule, venkovní informační a reklamní prvky, stojany, rámy a další produkty jsou profesionálním materiálem, který je určený pro jednotlivce a firmy, které chtějí prezentovat svoje produkty a služby co nejlepším způsobem. Veškeré produkty s tímto zaměřením si můžete vybrat i na e-shopu firmy Zapp Infosystémy s.r.o.