Společnost AD Economy, s.r.o. je součástí skupiny AD Group a svým klientům nabízí kvalitní know-how v oblasti vedení účetnictví, ekonomiky, managementu a finančního poradenství. Naši firmu tvoří tým zkušených odborníků s dlouholetou praxí v oblasti účetnictví a daní, ekonomiky, financování, managementu a výběrových řízení na dodávky výrobků a služeb. Sídlíme na adrese Sochorova 3178/23, Brno.
Služby:
- komplexní vedení a zpracování účetnictví
- daňová evidence
- vedení a účtování pokladen
- inventarizace majetku
- zpracování účetní závěrky a výkazů
- účetní poradenství a dohled
- audit účetní závěrky
- provedení rekonstrukce účetnictví
- daňová přiznání
- konzultace k daňové a účetní problematice
- daňová optimalizace
- evidence daňových povinností ke všem daním
- mzdová agenda
- komplexní vedení mzdového účetnictví a personální agendy
- zpracováni evidenčních listů důchodového zabezpečení, ročního zúčtování daně a mzdových listů
- zastupování na úřadech včetně kontrol.
Ekonomika a management:
- zpracování ekonomických a finančních analýz, tvorby návrhů a změn organizačních struktur podnikatelských subjektů
- manažerské účetnictví a controlling
- predikce hospodářského výsledku
- metodika a zavedení krizového managementu
- ekonomické plány a analýzy
- zpracování nákladových analýz, analýz mezd, finanční analýzy
- rozvoj organizačních a řídících kompetencí
- analýza vnitropodnikových procesů, pravidel a kompetencí
- návrh a zpracování organizační struktury
- zavedení systému porad ve společnosti.
Finančí poradenství:
- optimalizace a řízení financí společnosti
- zpracování podnikatelských záměrů
- investiční poradenství.
Řízení nákladů:
- analýza struktury a výše nákladů
- zpracování návrhu na snížení nákladů
- zavedení systému řízení nákladů.
Našim cílem je spokojený klient a skvěle odvedená práce s důrazem na spolehlivost, důvěrnost, pečlivost a rychlost. Klientům garantujeme vysokou odbornost, individuální přístup, garanci za poskytované služby a výbornou komunikaci, která umožňuje flexibilitu spolupráce a jistotu pro klienta.