Servis a opravy automatických a manuálních převodovek vozů všech značek

Autoservis Dolina

Servis a opravy automatických a manuálních převodovek vozů všech značek

Profesionální servis a opravy manuálních a automatických převodovek osobních i užitkových automobilů všech značek provádí Autoservis Dolina z Kudlovic u Uherského Hradiště. Naší specializací jsou repase a opravy automatických převodovek, pravidelná výměna filtrů a olejů v převodovkách.

Filip Havran
GREAT BUSINESS


Zálešná VIII 1330, Zlín 760 01
Facebook marketing:
-firemní Facebookové stránky
-Youtube marketing
-video marketing
-direct mailing.

Pracujeme rychle 24h denně v souladu s požadavkem našeho klienta.

Produkty
  • marketingový průzkum trhu, outsourcing marketingu, realizace firemních strategií, marketingová analýza, řízení kampaní


Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.


Firemní články
Geoshopping  inzerce v aplikaci pro mobilní telefon / smartphone

Geoshopping inzerce v aplikaci pro mobilní telefon / smartphone

Geoshopping je způsob vyhledávání komerčních provozoven, který spočívá v použití mobilního telefonu pro ukázání výhodných akcí v oblasti, kde se uživatel vyskytuje. Jednou ze základních myšlenek Geoshoppingu je přivedení zákazníků přímo do provozoven. Uživatelé tak zachytí výhodné nákupy za akční ceny, zajímavé společenské, kulturní nebo sportovní akce přímo ve svém okolí. Celosvětový fenomén tzv. chytrých nákupů dorazil konečně do české republiky. Zapomeňte na přeplněné poštovní schránky, letáky rozházené po chodbách činžovních domů. Využijte pro propagaci svých provozoven novinku v České republice. Aplikace je vhodná na cílení B2C. Oproti slevovým portálům apod. nechceme po Vás žádné procenta z prodeje, nepotřebujeme Vám zadržovat finance ani nic podobného. Našim hlavním cílem je usnadnit život uživatelům v orientaci nepřeberného množství slev a zároveň Vám nabídnout možnost, jak oslovit lidi přímo v okolí provozoven. Víte, který zákazník je nejdůležitější? Ten, který přijde na vaši prodejnu. A to právě aplikace AKCEHNED řeší.