Krycí plachty, mulčovací fólie, agrofólie s UV stabilizací pro fóliovníky

CENTROPLAST, s.r.o.

Krycí plachty, mulčovací fólie, agrofólie s UV stabilizací pro fóliovníky

Výrobou a dodáním plastových obalových materiálů vysoké kvality se zabývá společnost Centroplast, s.r.o., která se specializuje na plastové fólie a hadice, hydroizolační fólie a agrofólie svařitelné teplem, které jsou využívány především v zemědělství.

Ing. Petr Konečný


Ukrajinská 15, Brno 625 00
Telefon: +420 774 846 807

Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály
Reklamní činnost, marketing, mediální zastoupení, tvorba webových stránek.

IČ: 86870939
DIČ: CZ8401214250
Okres: Brno-město
Stát: Česká republika
Právní forma: podnikatel se ŽO
Počet zaměstnanců: bez zaměstnanců
Obrat: 1 mil. až 3 mil. Kč

Telefon:
+420 774 846 807

Email:
info@pkdesign.cz

Web:


GPS: 49°10′9.01″ N, 16°35′7.73″ E

QR kód firmy Ing. Petr Konečný

Dodávka klimatizací pro firmu i domácnost - návrh, realizace a odborný servis.
Výrobníky sodové vody - skvělý doplněk do kantýn, jídelen i kanceláří.

Mezinárodní autobusová doprava Brno - spolehlivý autobusový dopravce.
Vnitrostátní autobusová doprava, pronájem autobusů na soukromé akce jednotlivců.





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Světoví výrobci dávají přednost informačnímu systému s propracovanou funkcionalitou

Minerva Česká republika, a.s.

Světoví výrobci dávají přednost informačnímu systému s propracovanou funkcionalitou

V dnešním rychle se vyvíjejícím průmyslovém světě je klíčové mít informační systém, který dokáže držet krok s požadavky daného výrobního odvětví. Proto se stále více výrobních firem více než k softwarovým balíkům s univerzálním použitím, přiklání k systémům oborově zaměřeným, jako je například QAD Adaptive ERP. Ten se v éře digitalizace a specializace stává nezbytným nástrojem pro výrobní společnosti, které chtějí zůstat efektivní a konkurenceschopné.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie