JUDr. Luboš Bárta


č.p. 177, Hrusice 251 66
Služby:
- DTP studio
- PR služby
- fotostudio

Produkty
  • fotografické služby a práce, zpracování kinofilmů, reklamní a ateliérové fotografie, fotografování svateb
  • marketingový průzkum trhu, outsourcing marketingu, realizace firemních strategií, marketingová analýza, řízení kampaní
  • předtisková příprava, příprava tiskovin, sazba tiskovin, výroba propagačních materiálů, grafické práce, designové služby

Hotel Kristian - ideální ubytování na Šumavě

Objevte špičkovou zubní péči v Dental Office H33 - v moderní zubní klinice s nadstandardním vybavením.
BlancOne: nové paradigma v bělení zubů - revoluční bělící kúra v Dental Office H33 s.r.o..


Související články
Fotografie na pomník: Důstojná vzpomínka na blízkého zesnulého

Milan Přikryl

Fotografie na pomník: Důstojná vzpomínka na blízkého zesnulého

Když nám zemře někdo milovaný, bývá to velmi smutné, ale kromě truchlení je nutné vyřešit věci, mezi něž patří i vytvoření důstojného pietního místa. K připomínce milovaných blízkých je velmi vhodné umístit na pomník jejich podobiznu ve formě tradiční porcelánové fotografie. Přečtěte si článek o firmě Milan Přikryl Foto Na Porcelánu, která kromě fotek na pomníky přináší širokou škálu porcelánových výrobků s fotografiemi, a to ve vynikající kvalitě a trvanlivosti.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie