Potisk reklamních a dárkových předmětů jako skvělá prezentace pro každou firmu

Reklamní potisk, s.r.o.

Potisk reklamních a dárkových předmětů jako skvělá prezentace pro každou firmu

Spojte příjemné s užitečným - nechejte si u společnosti Reklamní potisk, s.r.o. potisknout reklamní a dárkové předměty s logem Vaší firmy, které nejenom, že budou skvěle prezentovat, ale zároveň potěší nejednoho klienta, ale i spolupracovníky či pracovní partnery.

OCC s.r.o.


Lidická 198/68, Plzeň - Bolevec 323 00
Telefon: +420 603 427 338

Činnost:
- služby pro společnosti podnikající v oboru informačních technologií, telekomunikací
- marketingové služby
- předprodejní podpora, konzultace.

IČ: 27970922
DIČ: CZ27970922
Okres: Plzeň-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: 6 - 25 zaměstnanců
Obrat: 100 mil. až 200 mil. Kč
Kontaktní osoba: Pavel Kraus

Telefon:
+420 603 427 338
+420 377 329 475

Email:
info@b2bstore.cz

Web:


Kontaktní osoby:
Pavel Kraus
funkce: jednatel


GPS: 49°46′15.31″ N, 13°22′37.45″ E

QR kód firmy OCC s.r.o.





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.