PRESTIMA, spol. s r.o.


Prosecká 851/64, Praha 9 - Hloubětín 190 00
Marketingová a reklamní agentura.

Produkty
  • reklamní slogany, reklamní bannery, marketingový průzkum trhu, internetový marketing, reklamní kampaně, grafický design, tvorba webových stránek, reklamní média
  • reklama v tištěných médiích, televizní reklama, rádiová reklama, reklamní strategie, tvorba mediaplanů, vyhodnocení reklamních kampaní

Stavební činnost, výstavba rodinných domů na klíč, GARANTSTAV.

Stavební činnost, výstavba rodinných domů na klíč, GARANTSTAV

Voda, topení a instalatérské práce včetně montáží a rekonstrukce koupelen od OXO plus s.r.o..

Voda, topení a instalatérské práce včetně montáží a rekonstrukce koupelen od OXO plus s.r.o.

Související články
Dopřej svojí značce péči

STILLUS s.r.o.

Dopřej svojí značce péči

Jedním ze základů úspěšnosti každé firmy je investice do kvalitní a účinné reklamy. Proto svým klientům nabízíme vytvoření kompletního reklamního servisu pod jednou střechou. Díky tomu budou jednotlivé prvky v dokonalé souhře a reklama přinese efektivní výsledky.


Reklama, která jde s dobou

Světelná reklama Praha

Reklama, která jde s dobou

Každá firma, která chce, aby se o ní vědělo, potřebuje dobrou reklamu. Záleží na grafickém zpracování, ale také na materiálu, ze kterého bude vyrobena. Současná doba nabízí mnoho různých možností, které kvalitní výrobci polepů a reklamních poutačů dovedou využít.


Výroba 3D reklamy

STILLUS s.r.o.

Výroba 3D reklamy

Moderní 3D reklamy vynikají vysokou efektivitou při vynaložení nízkých pořizovacích nákladů. Jedná se tedy o propagační formát, do kterého se rozhodně vyplatí investovat. Jednou z možností jsou například reklamní boxy, které najdou své uplatnění na mnoha frekventovaných místech. Použitím LED žárovek bude úsporný i provoz.


Leták je stále na vrcholu mezi reklamními nástroji – využijte jeho možností

Česká distribuční k.s.

Leták je stále na vrcholu mezi reklamními nástroji – využijte jeho možností

Reklamní leták je v podstatě velice variabilním marketingovým nástrojem. Ke svému zákazníkovi může přijít v několika různých podobách. Je zapotřebí odhadnout způsoby doručení pro jednotlivé cílové skupiny, aby se dokonale využil jeho potenciál.