PRESTIMA, spol. s r.o.


Prosecká 851/64, Praha 9 - Hloubětín 190 00
Telefon: +420 283 841 697

Marketingová a reklamní agentura.

IČ: 28952111
DIČ: CZ28952111
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: 6 - 25 zaměstnanců
Obrat: 5 mil. až 10 mil. Kč

Telefon:
+420 283 841 697
+420 283 841 697

Email:
prestima@prestima.cz

Web:


GPS: 50°7′8.69″ N, 14°29′57.67″ E

QR kód firmy PRESTIMA, spol. s r.o.

Výškové páce horolezeckou technikou, opravy střech, fasád, komínů, mytí oken.

Výškové páce horolezeckou technikou, opravy střech, fasád, komínů, mytí oken

Pískování povrchů - kovu, železa, dřeva, zdiva profesionálně od ARS.
Antikorozní nátěry ocelových konstrukcí hal, mostů, vzduchotechniky a sil.





Kontaktujte nás prostřednictvím formuláře
captcha

Související články
Dopřej svojí značce péči

STILLUS s.r.o.

Dopřej svojí značce péči

Jedním ze základů úspěšnosti každé firmy je investice do kvalitní a účinné reklamy. Proto svým klientům nabízíme vytvoření kompletního reklamního servisu pod jednou střechou. Díky tomu budou jednotlivé prvky v dokonalé souhře a reklama přinese efektivní výsledky.


Reklama, která jde s dobou

Světelná reklama Praha

Reklama, která jde s dobou

Každá firma, která chce, aby se o ní vědělo, potřebuje dobrou reklamu. Záleží na grafickém zpracování, ale také na materiálu, ze kterého bude vyrobena. Současná doba nabízí mnoho různých možností, které kvalitní výrobci polepů a reklamních poutačů dovedou využít.


Výroba 3D reklamy

STILLUS s.r.o.

Výroba 3D reklamy

Moderní 3D reklamy vynikají vysokou efektivitou při vynaložení nízkých pořizovacích nákladů. Jedná se tedy o propagační formát, do kterého se rozhodně vyplatí investovat. Jednou z možností jsou například reklamní boxy, které najdou své uplatnění na mnoha frekventovaných místech. Použitím LED žárovek bude úsporný i provoz.


Leták je stále na vrcholu mezi reklamními nástroji – využijte jeho možností

Česká distribuční k.s.

Leták je stále na vrcholu mezi reklamními nástroji – využijte jeho možností

Reklamní leták je v podstatě velice variabilním marketingovým nástrojem. Ke svému zákazníkovi může přijít v několika různých podobách. Je zapotřebí odhadnout způsoby doručení pro jednotlivé cílové skupiny, aby se dokonale využil jeho potenciál.