Vlasta Veselá


č.p. 21, Oucmanice 562 01
Živnost subjektu byla ukončena.

-Koupě zboží za účelem jeho dalšího prodeje a prodej
-Práce aranžerské

Produkty
  • hromadné elektronické kampaně, realizace reklamních kampaní, přímý marketing, event marketing, telemarketing
  • pronájem billboardů, realizace marketingových kampaní, budování značky, realizace marketingových průzkumů

Dodávka a montáž vzduchotechnického zařízení, pravidelné prohlídky, revize, záruční a pozáruční servis, projektová dokumentace.

Dodávka a montáž vzduchotechnického zařízení, pravidelné prohlídky, revize, záruční a pozáruční servis, projektová dokumentace

Světová jednička ve výrobě kožených sedacích souprav. Výroba v Itálii


Související články
Dopřej svojí značce péči

STILLUS s.r.o.

Dopřej svojí značce péči

Jedním ze základů úspěšnosti každé firmy je investice do kvalitní a účinné reklamy. Proto svým klientům nabízíme vytvoření kompletního reklamního servisu pod jednou střechou. Díky tomu budou jednotlivé prvky v dokonalé souhře a reklama přinese efektivní výsledky.


Reklama, která jde s dobou

Světelná reklama Praha

Reklama, která jde s dobou

Každá firma, která chce, aby se o ní vědělo, potřebuje dobrou reklamu. Záleží na grafickém zpracování, ale také na materiálu, ze kterého bude vyrobena. Současná doba nabízí mnoho různých možností, které kvalitní výrobci polepů a reklamních poutačů dovedou využít.


Výroba 3D reklamy

STILLUS s.r.o.

Výroba 3D reklamy

Moderní 3D reklamy vynikají vysokou efektivitou při vynaložení nízkých pořizovacích nákladů. Jedná se tedy o propagační formát, do kterého se rozhodně vyplatí investovat. Jednou z možností jsou například reklamní boxy, které najdou své uplatnění na mnoha frekventovaných místech. Použitím LED žárovek bude úsporný i provoz.


Leták je stále na vrcholu mezi reklamními nástroji – využijte jeho možností

Česká distribuční k.s.

Leták je stále na vrcholu mezi reklamními nástroji – využijte jeho možností

Reklamní leták je v podstatě velice variabilním marketingovým nástrojem. Ke svému zákazníkovi může přijít v několika různých podobách. Je zapotřebí odhadnout způsoby doručení pro jednotlivé cílové skupiny, aby se dokonale využil jeho potenciál.