Základní škola a Mateřská škola Smíškov


Lovčická 322, Praha 9 190 14

Školka se srdcem, rozumem a citem....
Mateřská školka Smíškov je vzdělávací školka a školka zdravého životního stylu.Nabízí rodičům a jejich dětem mnohem více než pouhé, hlídání“.

IČ: 28250320
DIČ:
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: neudáno
Obrat: neudáno
Kontaktní osoba: Mgr Petra Klapáková

Další produkty a služby
  • předškolní výchova dětí, program pro děti, hry pro děti, kulturní program pro děti, mateřské centrum, předškolní výuka dětí


Související články
Centrum denních služeb pro dospělé osoby s poruchou komunikace
Centrum denních služeb pro dospělé osoby s poruchou komunikace

Mezi generační centrum JULIE sídlí v Praze 5 na Zbraslavi. Jedná se o centrum pro dospělé a seniory, kteří mají poruchy komunikace, a najdete zde také mateřskou školku. Děti, senioři i dospělí se zde učí vzájemné toleranci, úctě a laskavosti vůči sobě navzájem.


Školka, která vaše děti naučí něco navíc
Školka, která vaše děti naučí něco navíc

Jakmile vaše děti dovrší věku tří let, tak je pravděpodobně poprvé zavedete do školky. Školka hraje v rozvoji jedince opravdu významnou roli. Děti se zde nejenom naučí různé základní dovednosti, ale budou také poprvé ve společnosti lidí, kteří nejsou součástí jejich rodiny. Jak ale vybrat správnou školku? Jak vybrat takovou, která bude pro vaše potomky nejpřínosnější? JULINKA je logopedická mateřská školka, která je oproti jiným něčím výjimečná a která dokáže vaše děti naučit něco víc.


Mezigenerační centrum Julie pomáhá seniorům i dětem ke kvalitnímu životu
Mezigenerační centrum Julie pomáhá seniorům i dětem ke kvalitnímu životu

Unikátní sociální zařízení Julie se nachází v centru Zbraslavi v zrekonstruované historické vile. Na jednom místě se zde setkává nejstarší a nejmladší generace, které se navzájem velmi pozitivně ovlivňují.


Informace z terénu – výkon, cena, kvalita
Informace z terénu – výkon, cena, kvalita

Za krátké časové období realizace a testování pneumatik s nosorožcem ve znaku jsme se s našimi obchodními partnery v testování nezaměřili na klasickou otázku: Kolik kilometrů to najede? Hlavní důraz jsme kladli na faktory vedoucí ke spokojenosti koncového spotřebitele. Při testování pneumatik jsme oslovili čtyři skupiny přeprav. První skupinou jsou dopravci provozující hromadnou přepravu osob, dále pak jsme oslovili autodopravy přepravující sypké hmoty a pochopitelně také společnosti s regionální a dálkovou dopravou.