Stavební bytové družstvo Praha 8 provádí a zabezpečuje komplexní správu, údržbu, opravy a revize bytových domů i nebytových prostor.
Nabízíme kompletní vedení účetnictví včetně roční závěrky a také vypracování podkladů pro daňové přiznání, zpracováváme rozpočty, provádíme ekonomické rozbory.
Kromě činností v ekonomické oblasti zajišťujeme také technické i organizačně správní poradenství. Dále také poskytujeme služby v rámci privatizace nemovitostí.
Naše standardní činnosti v oblasti:
Ekonomické – vypracovávání podkladů pro daňová přiznání, kontrola účetních položek a mzdové agendy, vyúčtování zálohových úhrad spojených s užíváním bytů a společných částí domu za celý dům a podle jednotlivých nájemců a vlastníků po skončení zúčtovacího období a jiné…
Technicko-provozní - plánování údržby a oprav, zpracovávání podkladů pro konečné vyúčtování zálohových úhrad spojených s užíváním bytů, základní organizační zajištění montáží a metrologických ověření bytových měřidel.
Organizačně právní - evidence bytů a právního postavení jejich uživatelů, zastupování správce ve sporech u soudů včetně exekučního řízení, vyřizování administrativy změn nájmů (převody, výměny, dědictví), zpracování návrhů a změn prohlášení vlastníka.
Nadstandardní činnosti:
vedení nadstandardní analytiky pro potřeby volených orgánů spravovaných objektů, tištění mimořádných složenek, zajištění a provedení výběrového řízení na zhotovitele díla..
Činnosti spojené se vznikem společenství vlastníků jednotek s právní subjektivitou:
Družstvo oznámí vznik právnické osoby - společenství vlastníků jednotek - a nabídne kompletní zajištění konstituce právnické osoby, svolání první schůze shromáždění vlastníků, zajištění notáře, vypracování návrhu na zápis, podání návrhu Městskému soudu v Praze, který je vedením rejstříku společenství vlastníků jednotek pověřen.
Družstvo je po zapsání právnické osoby - společenství vlastníků jednotek do rejstříku na základě mandátní smlouvy osobou pověřenou správou domu. Zajištění právního zastoupení objednatele advokátem v soudním řízení na základě požadavku objednatele.
Služba DOMOVNÍK
- jedná se o činnosti, kterými získáte maximální přehled o Vašem domě. Tento pracovník Vám okamžitě poradí, nebo zařídí vyřešení vzniklého problému.
Mezi hlavní činnosti patří:
- Pravidelné kontroly stavu domu
- Zajištění oprav technických zařízení domu
- Komunikace s bydlícími v domě
- Vedení evidence oprav a kontrola provádění oprav
- Objednávky drobných oprav
- Obstarání běžné komunikace se smluvními partnery
- Kontroly úklidu domu
- Administrativní činnosti
Od letošního roku v rámci zkvalitnění správcovských služeb uvádíme do provozu nový internetový portál s názvem eDOMOVNÍK
Aplikace edomovník je internetový portál pro námi spravované subjekty, který umožňuje zveřejňování a sdílení informací týkající se správy bytového domu.
Pro námi spravované objekty umožní tato služba kontrolu a sdílení účetních, technických a jiných dokumentů, kdykoliv po připojení do této aplikace.