Marketing Insight s.r.o.


Vladislavova 17, Praha 1 110 00
Telefon: +420 224 054 093

Marketingová společnost zabývající se výzkumem trhu. Jako první přinášíme výzkumy i těm, kteří nemají milionové příjmy a mnohdy by si profesionální výzkum trhu nemohli dovolit, přesto že by chtěli. To vše díky našemu on-line kofigurátoru, který Vás vede přesně bod po bodu. Nepotřebujete strávit hodiny na schůzkách s různými manažery firmy, prostě si svůj výzkum trhu na klíč objednáte z pohodlí vaší kanceláře.

IČ: 28636031
DIČ: CZ28636031
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: neudáno
Obrat: 3 mil. až 5 mil. Kč
Kontaktní osoba: Marketing Insight

Telefon:
+420 224 054 093
+420 224 054 093

Email:
info@marketing-insight.cz

Web:


Kontaktní osoby:
Marketing Insight
tel: +420 224 054 093
email: michal.bunc@marketing-insight.cz


GPS: 50°4′50.99″ N, 14°25′15.1″ E

QR kód firmy Marketing Insight s.r.o.





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.