KOMPLEXING s.r.o.


Na Výsluní 1112/33, Praha 10 100 00

Komplexní služby pro firmy, outsourcing ekonomických činností v oblastech:

Personalistika, účetnictví, mzdy, daně a audit, externí spolupráce, ukončení činnosti a likvidace společnosti, investiční poradenství, oceňování podniku, strojů a nehmotného majetku, nemovitostí, znalecké posudky a komerční odhady, právo - obchodní, autorské, občanské, pracovní, trestní právo, vymáhání a správa pohledávek,
veřejné zakázky a neziskový sektor, manažerské, interpersonální a obchodní dovednosti, koučování, Assessment, Development centrum, Facilitace (moderování) workshopů, optimalizace internetových marketingových kampaní, IT Služby a správa sítí, tvorba webových stránek, webdesign a reklama.

Kancelářský servis

Integrační pomoc cizincům do českého prostředí

Informace o subjektu nelze ověřit.
IČ: 03454037
DIČ:
Okres: Praha-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: neudáno
Obrat: neudáno

Další produkty a služby
  • odborné finanční poradenství, investiční poradenství, úvěrová asistence, pojišťovací poradenství, financování bydlení
  • právní poradenství, česká advokátní komora, zpracování právních rozborů, sepisování listin, obhajoba v trestních věcech
  • daňový poradce, účetní konzultant, kompletní účetnictví, daňové konzultace, ověřování účetních uzávěrek, kontrola hospodaření
  • outsourcing firemních procesů, pronájem externích zdrojů, outsourcing IT služeb, outsourcing personální agendy, outsourcing účetnictví, snižování firemních nákladů
  • vývoj programů, řešení software, tvorba programového vybavení, projektování počítačových sítí, podnikové výpočetní systémy
  • vizuální komunikace, funkční webové stránky, poskytování webdesignerských služeb, kompletní realizace stránek
  • orientace v pracovněprávní legislativě, personální plánování, systém náboru pracovníků, tvorba motivačního sytému zaměstnanců, lidské zdroje

SEFEN, spol. s r.o.

Související články
Ušetřete si čas i nervy
Ušetřete si čas i nervy

Pokud se podnikatel obává, že by mohl v některé účetní operaci udělat chybu, může veškerou agendu svěřit do rukou odborníků. Nebo si jen zajistit dohled nad svým pracovníkem. Firma tak získá jistotu, že se v budoucnu nevyskytne žádný problém.


Daňový audit – daně z příjmu a daně z přidané hodnoty s kanceláří v Praze
Daňový audit – daně z příjmu a daně z přidané hodnoty s kanceláří v Praze

Účetnictví a daňové poradenství patří k žádaným službám, které využívá spousta firem a živnostníků. Důležitá je nejen profesionalita, ale také bezchybné zpracování se zárukou kvality a odborného zpracování. Pokud hledáte služby v této oblasti od profesionálů na míru, tak využijte služby společnosti SPOROS Consulting s.r.o. s kanceláří v Praze.


Patentová, známková a advokátní kancelář Praha
Patentová, známková a advokátní kancelář Praha

Ochrana autorských práv, vynálezů, atd. je důležitou součástí ochrany duševního vlastnictví, protože se často stávají objekty zneužití. V případě, že potřebujete řešit porušení práv od podání žalob až po samotné zastupování v oblasti práva soukromého či veřejného, obraťte se na advokátní kancelář Rott, Růžička & Guttmann Patentová a advokátní kancelář Praha.


Jak na pracovní příležitosti: Stáže ve firmách jsou skvělou možností praxe
Jak na pracovní příležitosti: Stáže ve firmách jsou skvělou možností praxe

Není tajemstvím, že dostatek praxe včetně třeba absolvování stáže ve firmách, jsou velmi podstatným kritériem pro získání pracovní příležitosti. Bez praxe to dnes zkrátka nejde a absolventi, byť prestižních škol, se v určité chvíli často dostávají do nelehké situace – zaměstnavatelé o ně jednoduše nestojí z důvodu nedostatku praktických zkušeností. Personální agentura Adecco se proto rozhodla přispět svou „troškou do mlýna“ a podpořit uplatnitelnost uchazečů o volné pracovní pozice v rámci svého projektu Way To Work. Jak to všechno funguje?