OFFICE DEPOT s.r.o.


Floriánova 2461, Hostivice 253 01
Kancelářské potřeby online - internetový obchod s garancí dodat kancelářské zboží zítra nebo zdarma po celé ČR.

Další produkty a služby
  • prezentační zařízení, stolní počítače, projektory a notebooky, tiskárny a faxy, kopírky a skartovače, laminátory a termovazače
  • kancelářský papír, kancelářské pořadače, psací potřeby, lepicí potřeby, balicí potřeby, pracovní kalendáře
  • registrační papíry, papírové role a kotoučky, samolepicí etikety, obálky a formuláře, ubrousky a thermoetikety
  • kancelářské židle, kancelářské stoly, PC stoly, šuplíky do kanceláří, kancelářské zásuvky, psací stoly

Centrum sociální pomoci a služeb Hradec Králové, pečovatelská služba v domácnostech, stacionář.

Centrum sociální pomoci a služeb Hradec Králové, pečovatelská služba v domácnostech, stacionář

Asociace výrobců a dodavatelů zdravotnických prostředků Praha, podporujeme podnikání, AVDZP.

Asociace výrobců a dodavatelů zdravotnických prostředků Praha, podporujeme podnikání, AVDZP

Související články
Luxusní nábytek do vašich domovů, který znamená jedinečnost

HOME STYLE s.r.o.

Luxusní nábytek do vašich domovů, který znamená jedinečnost

Zařízení interiéru patří k základním potřebám každého jedince. Co člověk to jiný vkus a v krvi každého koluje touha po individuálním řešení dle vlastních představ. Je skvělé, když se dají představy naplnit a přesně o to se snaží i společnost HOME STYLE s.r.o., která se zabývá novými trendy interiérového nábytku a to nejen v České republice, ale celosvětově.


Papírové role, pokladní kotoučky i vstupenky do kina vám potiskneme dle vašeho přání

EPOS spol. s r.o.

Papírové role, pokladní kotoučky i vstupenky do kina vám potiskneme dle vašeho přání

Co mají společného parkovací automaty, pokladny nebo třeba bankomaty? No přece papír, tedy konkrétněji papír v rolích. A přesně ten vyrábíme ve společnosti Epos Zlín. Zabýváme se výrobou, potiskem a prodejem nejrůznějších kotoučků, rolí nebo vstupenek. Ať už tak potřebujete pokladní kotoučky, kotoučky do tachografu nebo role do bankomatů, u nás pořídíte vše potřebné.


Prodej, pronájem a servis kancelářské techniky

SHARP CENTRUM Ostrava s.r.o.

Prodej, pronájem a servis kancelářské techniky

Potřebujete rychle zařídit novou kancelář? Hledáte nejnovější a nejmodernější vybavení? Technicky nenáročné, které bude jednoduché na obsluhu, nebo zařízení, které vydrží vysoké zatížení a bude i nadále spolehlivé? Pak se obraťte na společnost SHARP CENTRUM Ostrava.


Truhlářství Radim Sladký: kuchyňské linky, vestavěné skříně i další nábytek na míru

Truhlářství Radim Sladký

Truhlářství Radim Sladký: kuchyňské linky, vestavěné skříně i další nábytek na míru

Truhlářství, které vám splní každé přání – to je truhlářství Radim Sladký. Vyrábíme kuchyňské linky, vestavěné skříně i další nábytek na míru. Postaráme se o zaměření prostor, výběr materiálů, grafický návrh, výrobu i dopravu a montáž nábytku. Ať už tedy toužíte po nové kuchyni nebo potřebujete vybavit kancelář, jsme tu pro vás.


Další produkty a služby
Kancelářské potřeby

Kancelářské potřeby

Jsme jedním z největších dodavatelů kancelářských potřeb na světě. Nabízíme více kancelářských produktů a služeb, více zákazníkům, ve více zemích než kterákoli jiná firma v oboru. Jako jediný prodejce kancelářských potřeb garantujeme dodávky do 24 hodin po celém území České i Slovenské republiky. Pokud od nás kancelářské zboží neobdržíte v daném termínu, máte ho od nás zdarma!


Kancelářský papír

Kancelářský papír

Kancelářský papír – jaký správně vybrat? Často se stane, že do tiskárny či kopírky ve své kanceláři vložíte nevhodně vybraný xerografický papír. Důsledkem toho vzniká celá řada problémů jako špatná průchodnost kopírovacího papíru strojem, zhoršení funkce podavače papíru, přetisky či nedotisky stran, zvýšené náklady na tisk v důsledku vyhazování zaseknutých papírů apod. Před vložením kancelářského papíru do tiskárny byste si měli nejprve položit následující otázky: Kolik stránek potřebujete tisknout? Jak často budete tisknout? Bude vám stačit černobílý tisk nebo chcete tisknout barevně? Budete na xerografický papír tisknout hlavně text nebo i obrázky? Jak velká část papíru bude potištěna? Chcete tisknout s minimální zátěží pro životní prostředí? Office Depot nabízí ve svém internetovém obchodu www.OfficeDepot.cz kancelářský papír různých formátů (A4, A3) i druhů pro různá zaměření: Office Depot Everyday Kancelářský papír standardní kvality s gramáží 80g/m2 vhodný pro každodenní černobílý tisk na všech laserových i inkoustových tiskárnách. Doporučujeme jej zejména pro tisk interních dokumentů, emailů a faxů. Office Depot Business Kvalitní víceúčelový kancelářský papír s gramáží 80g/m2 vhodný pro kombinovaný barevný a černobílý velkoobjemový tisk na všech druzích tiskáren. Tento xerografický papír je balen do ochranného obalu, který bezpečně ochrání okraje papíru před poškozením. Office Depot Green / Recycled Ekologický recyklovaný xerografický papír s gramáží 80g/m2 se zachováním vysoké bělosti vhodný pro všechny inkoustové a laserové tiskárny či kopírky. Office Depot Color Kopírovací papír nejvyšší kvality vyrobený s povrchovou úpravou pro barevný tisk grafiky. Při výrobě je používána technologie ColorLok pro vyšší kontrast a sytost barev. Kancelářský papír Office Depot Color je díky gramáži 90g/m2 vhodný i pro oboustranný plnobarevný tisk. Perfektně se hodí pro obchodní reporty a dopisy, výroční zprávy, diplomy, brožury, obsahující barevné obrázky, barevné prezentace a obchodní nabídky. Zaručené použití pro všechny kancelářské inkoustové, laserové tiskárny a kopírovací stroje. Dále na www.OfficeDepot.cz nakoupíte také: - Tabelační papír (traktorový) - Barevný papír - Fotografický (fotopapír) - Speciální papír - Fólie - Papír v rolích - Papírové pokladní kotoučky (roličky) Pro podrobnější informace klikněte na odkaz viz níže.


Kancelářské židle

Kancelářské židle

Kancelářské židle a křesla – jak správně vybrat? Pokud trávíte v práci sezením denně více než jen pár hodin, měli byste výběru kancelářské židle věnovat zvýšenou pozornost. Vyhnou se vám tak zbytečné zdravotní potíže spojené s nedodržením správné ergonomie práce. Nová ergonomická kancelářská židle by měla mít područky a splňovat mnoho kritérií jako područky, velikost vyhovující výšce vaší postavy a s tím související široké možnosti nastavení: - výšky sedáku - výšky opěradla - síly protiváhy houpacího mechanismu (synchronní či asynchronní) - výšky hlavové opěrky - podpory bederní oblasti Čím dál častěji u kancelářské židle vídáme prvky jako: - měkčené područky - hlavová opěrka - prodyšný síťovaný potah opěradla i sedáku zabraňující pocení v horkých letních měsících V nabídce kancelářských židlí Office Depot můžete nyní nalézt novinku na poli ergonomie sezení v podobě zdravotní kancelářské židle s technologií Body-Balance-Tec® s pružným sedákem umožňujícím naklánění do tří stran podobně, jako byste seděli na gymnastickém míči. Touto technologií disponují kancelářské židle: - Sitness 10 - Lady Sitness Deluxe - Yoga Sitness 110 Pokud o nákupu nové ergonomické židle neuvažujete, může vám k zdravému sezení pomoci zádová opěrka instalující se do bederní oblasti židle. Ergonomické zádové opěrky redukují napětí a podporují správnou polohu zad. Navštivte náš internetový obchod www.OfficeDepot.cz a vyberte si ze široké nabídky kancelářských židlí tu pravou!


Internetový obchod s kancelářskou technikou -  vše pro Vaši kancelář

Internetový obchod s kancelářskou technikou - vše pro Vaši kancelář

Kancelářská technika – Office Depot Kancelářská technika vám může každý den ušetřit spoustu práce. V žádné moderní kanceláři by neměla chybět kvalitní kopírka, tiskárna či multifunkční zařízení, skartovačka, LCD dataprojektor nebo kalkulátor. Nakupte přes náš internetový obchod www.officedepot.cz v sekci kancelářská technika tiskárny, kopírovací stroje, multifunkční tiskárny, skartovačky, děrovačky, kalkulačky a mnoho dalších z pohodlí vlastní kanceláře. Kromě prodeje nabízíme též komplexní služby řešení pro nákup i provoz vaší kancelářské techniky. Provádíme též instalace, pronájem, pozáruční i smluvní servis. Prodej kancelářské techniky: - Kopírky - Tiskárny - Inkoustové tiskárny - Laserové tiskárny černobílé - Laserové tiskárny barevné - Multifunkce - Skartovačky - Kalkulačky - LCD Monitory - Dataprojektory - Telefony - Faxy - Diktafony - Baterie, svítilny. Kancelářská technika – služby: - Pronájem kancelářské techniky - Dotovaný nákup kancelářské techniky - Smluvní servis - záručí servis - pozáruční servis - Technická podpora - Speciální služby - Určete si sami cenu servisního zásahu - Tiskněte až o 30 % levněji (optimalizace nákladů na tisk). Navštivte náš eshop viz odkaz níže.