Česká pošta s.p.


č.51, Hrobčice 417 57

Česká pošta.

IČ: 47114983
DIČ:
Okres: Teplice
Stát: Česká republika
Právní forma: státní společnost
Počet zaměstnanců: nad 1000 zaměstnanců
Obrat: neudáno

Další produkty a služby
  • doručování listových zásilek, doručování balíkových zásilek, adresní a neadresní zásilky, služby pojištění zásilky


Související články
Ještě jste neslyšeli o České distribuční? Alternativní poštovní operátor je vám kdykoliv k dispozici
Ještě jste neslyšeli o České distribuční? Alternativní poštovní operátor je vám kdykoliv k dispozici

Tisk a kompletace zásilek, je také samozřejmostí. Klasickým typem je roznos letáků do poštovních schránek, ale zabývají se i doručováním osobních a reklamních zásilek. Nezapomínají ani na inovativní řešení, takže si můžete zvolit na mapě konkrétní distribuční oblast, podle které se bude roznos letáků řídit. To všechno online na internetu.


Efektivní oslovení zákazníků zaručí společnost Česká distribuční
Efektivní oslovení zákazníků zaručí společnost Česká distribuční

Potřebujete dát lidem o sobě vědět? Chcete zvýšit povědomí o svých službách a získat nové klienty? S tím vším vám pomůže společnost Česká distribuční. Jsme jedničkou na českém trhu neadresné distribuce a zajistíme roznos letáků. Již 25 let poskytujeme našim zákazníkům nadstandardní servis a péči v oblasti distribuce tiskovin.


Odolný nábytek z hevea brasiliensis vyrábí ŠP Truhlářství
Odolný nábytek z hevea brasiliensis vyrábí ŠP Truhlářství

Hledáte kvalitní a odolný dřevěný nábytek za příznivé ceny? Na zakázku jej už dvacet let vyrábí společnost ŠP Truhlářství. Používá k tomu materiál hevea brasiliensis, tedy kaučukovník brazilský. Dřevo tohoto stromu je kvalitní, mimořádně odolné, zaručuje dlouhou životnost a lze snadno a jakkoli zpracovat. Příznivá je také jeho nízká cena.


Informace z terénu – výkon, cena, kvalita
Informace z terénu – výkon, cena, kvalita

Za krátké časové období realizace a testování pneumatik s nosorožcem ve znaku jsme se s našimi obchodními partnery v testování nezaměřili na klasickou otázku: Kolik kilometrů to najede? Hlavní důraz jsme kladli na faktory vedoucí ke spokojenosti koncového spotřebitele. Při testování pneumatik jsme oslovili čtyři skupiny přeprav. První skupinou jsou dopravci provozující hromadnou přepravu osob, dále pak jsme oslovili autodopravy přepravující sypké hmoty a pochopitelně také společnosti s regionální a dálkovou dopravou.