Jiří Kolbaba - THE WORLD


Boženy Němcové 2307/41, Brno - Královo Pole 612 00
Telefon: +420 602 793 869

Marketingová společnost THE WORLD rozvíjí již několik let aktivity, které vedou k hlubšímu poznání a pochopení vzdálených zemí a kultur. Ve světě sbíráme textový a obrazový materiál, který následně zpracováváme do mnoha veřejných projektů.
Pořádání:
- fotovýstavy, besedy a diashow, jevištní pořady, přednášky na školách, soutěže a kvizy.
Přispíváme do mnoha novin a časopisů.
Ročně máme více jak 100 hodin v rádiích (na stanici Impuls máme každou sobotu a neděli vlastní pořad – Cestovatelské okénko).
Vydáváme populární a vyhledávané kalendáře, plakáty, pohlednice, knihy, četné drobnější polygrafické produkty.

IČ: 10549641
DIČ: CZ5704151816
Okres: Brno-město
Stát: Česká republika
Právní forma: podnikatel zapsaný v OR
Počet zaměstnanců: do 5 zaměstnanců
Obrat: 5 mil. až 10 mil. Kč
Kontaktní osoba: Jiří Kolbaba

Telefon:
+420 602 793 869
+420 541 233 160

Fax:
+420 549 253 732

Email:
info@theworld.cz

Web:


Kontaktní osoby:
Jiří Kolbaba
funkce: majitel

Radovan Šnyrch
funkce: produkce


GPS: 49°13′43.28″ N, 16°35′17.92″ E

QR kód firmy Jiří Kolbaba - THE WORLD





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.