Logistická společnost DHL Express: zákazník na prvním místě
Hlavním mottem DHL Express bylo a vždy bude „maximální orientace na zákazníka“, proto má i aktuálně platná firemní strategie (tzv. Strategie 2020) s podtitulem „Focus – Connect – Grow“ ve svém středu právě zákazníka a naplňování jeho logistických potřeb. Prioritou společnosti DHL Express je další zlepšení kvality veškerých zákaznických služeb, zvyšování produktivity využíváním nových technologií a zaváděním nových postupů a v neposlední řadě i zvýšení motivovanosti zaměstnanců. Neboť služeb vynikající kvality lze dosáhnout právě jen prostřednictvím motivovaných a dobře informovaných zaměstnanců s proaktivním přístupem.
DHL Express: individuální přístup a celkovou výhodnost pro klienta
Pro DHL Express jsou klienti na prvním místě a jejich potřeby a požadavky řeší vždy s důrazem na individuální přístup a celkovou výhodnost pro klienta. Někteří zákazníci hledají u DHL Express především rychlost, jiní kladou důraz zejména na bezpečnost a spolehlivost. Osobní kontakt umožňuje přizpůsobit služby na míru požadavkům klientů a napomoct jim k bezproblémovému obchodnímu kontaktu se zahraničními odběrateli či dodavateli. Individuální přístup ke klientovi je to, na čem si DHL Express zakládá, protože pro každého odesílatele i příjemce je právě ta jeho zásilka tou nejdůležitější a zaměstnanci DHL se vždy snaží maximálně naplnit jejich přání na rychlou a zároveň bezpečnou mezinárodní expresní přepravu. DHL Express tak nabízí celou řadu služeb: od řešení nouzových situací s doručením tentýž den, přes doručování do konkrétní hodiny následující den až po méně urgentní možnosti doručování v určitý den.
DHL Express: služby pro podnikatele
DHL Express nezapomíná ani na podnikatele obchodující přes internet a snaží se být na blízku těm, kteří se rozhodnou nabízet produkty online i do zahraničí. Každá země má svá specifika a je celá řada spotřebitelů, kteří si přejí mít objednaný výrobek co možná nejdříve, navíc s bezpečným a spolehlivým doručením až ke dveřím. Přesně pro takové případy nabízí DHL Express speciální produkty s cílem usnadňovat přeshraniční e-commerce.
Vydáno 14.09.2017
493 Zhlédnutí