Areál Harfa v Praze – krátkodobý pronájem kanceláře, zřízení sídla firma i správa nemovitostí
Najít vhodné místo pro umístění sídla firmy nemusí být jednoduchou záležitostí. To samé platí o krátkodobém pronájmu kanceláře, kdy se nevyplatí mimopražským podnikatelům vybudování trvalého místa. Na tuto poptávku reagují majitelé administrativních budov v ulici Pod Harfou, kteří prostory podnikatelům zpřístupňují.
Areál Harfa
současný Areál Harfa byl až do roku 2003 ve zdevastovaném stavu. Dříve patřil Mototechně a prodejci vozů Škoda. Od zmíněného roku se začalo s rekonstrukcí budovy, přičemž skladovací a výrobní prostory jsou pronajímány autoservisům i dnes. Rekonstrukcí prošla také samotná administrativní budova, která se stala sídlem zřizovací firmy, ale také místem pro zřizování sídel dalším firmám. K dispozici jsou také kanceláře, určené ke krátkodobému pronájmu.
Pronájem kanceláří
O krátkodobý pronájem kanceláří je velký zájem především za strany mimopražských podnikatelů. Těm se zpravidla nevyplatí dlouhodobý pronájem kanceláře v Praze, který stojí mnoho tisíc. Mnohdy přitom stačí navštívit kancelář několikrát do měsíce za účelem konzultace s klienty, jednání se spolupracovníky apod.
Pronájem kanceláře v ulici Pod Harfou je určen právě pro ty, které potřebují využít vybavené kanceláře včetně jednací místnosti jen příležitostně. Součástí pronájmu kanceláře jsou také služby asistenta, který v případě potřeby zajistí asistenční služby a připraví pro vás také drobné občerstvení. Cena za pronájem kanceláří činí 399 Kč za první započatou hodinu, každá další hodina se účtuje částkou 199 Kč. Po domluvě lze sjednat i další doplňující služby.
Krátkodobý pronájem kanceláře
Nabídka správy nemovitostí
Zřizovatelé Areálu Harfa mají bohaté zkušenosti s provozováním a správou nemovitostí a tyto služby nabízí i dalším majitelům. Vlastníte-li nemovitost a potřebujete-li poradit či kompletně zajistit její správu, obraťte se právě zde. Společnost zajistí v oblasti technické správy budov kompletní údržbu nemovitostí, a to včetně spolehlivé havarijní služby a provedení všech potřebných revizí.
Součástí správy nemovitostí je pravidelná kontrola technického stavu dané budovy, budou-li odhaleny závažné nedostatky, záhy dojde k předložení návrhu řešení a v případě zájmu i k samotnému řešení závad a jejich odstranění. Pokud chcete předat správu nemovitostí do rukou odborníků v plné šíři, může za vás firma také přímo jednat s podnájemci, se státní správou či s dodavateli energií. Veškeré administrativní záležitosti vás přestanou trápit.
Svěřte správu svých nemovitostí do rukou odborníků
Zřízení sídla firmy
Kromě pronájmu kanceláří a nabídky kompletní správy nemovitostí je také možné zřídit si sídlo firmy přímo v Areálu Harfa. Sídlo firmy zde má zřízeno již několik desítek společností a jde o jednoduchou a přívětivou administrativní záležitost. Součástí zřízení sídla firmy je oznámení o příchozí poště, zřízení telefonní linky, vyřizování hovorů pod jménem vaší společnosti a další nadstandardní služby.
Vydáno 09.12.2015
99 Zhlédnutí