Aisawan, s.r.o.


Kovačikova 1156/9, Nitra 949 01
Masérske služby
Sprostredkovanie obchodu
Reklamná a propagačná činnosť
Sprostredkovanie zamestnania za úhradu
Služby súvisiace so skrášľovaním tela
Prevádzkovanie zariadení slúžiacich na regeneráciu a rekondíciu
Kúpa tovaru za účelom jeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod) alebo iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod)

Produkty
  • vyhledávání zaměstnanců, nabídky práce, oblast lidských zdrojů, pracovní profese, personální poradenství
  • marketingový průzkum trhu, outsourcing marketingu, realizace firemních strategií, marketingová analýza, řízení kampaní
  • drobné spotřební předměty, potřeby do domácnosti, kuchyňské předměty, bílá technika, elektronická zařízení, vybavení bytu


Související články
Pracovníci pro manuální a dělnické pozice jsou žádaní

Personal fabric - agentura práce, a.s.

Pracovníci pro manuální a dělnické pozice jsou žádaní

Manuální práce vás baví a chcete se v této oblasti uplatnit? Manuální a dělnické pozice jsou hodně obsazovanými a z pozice zaměstnavatele žádanými. Kvalifikované i nekvalifikované profese pro muže i ženy od operátorů až po zámečníky a obráběče, dokáže obsadit personální agentura zaměřena právě na dělnické pozice Personal fabric – agentura práce, a.s.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie