UdělámeReklamu.cz


Francouzská 52, Brno 602 00
Specializujeme se na internetovou reklamu.
Mezi naše služby patří zejména tvorba a správa PPC reklamy, SEO optimalizace internetových stránek, tvorba a správa reklamy na Facebooku a tvorba internetových stránek a e-shopů.
Našim klientům pomáháme získat více objednávek, zvýšit návštěvnost webových stránek nebo budovat povědomí o jejich značce.
Naše práce spočívá ve vytýčení cílů reklamy společně s naším klientem a jejich následná realizace. Úspěšnost reklamy pravidelně vyhodnocujeme a optimalizujeme tak, abychom dosáhli co nejlepší návratnosti klientových investic.

Produkty
  • tvorba webových prezentací, tvorba webových stránek, tvorba e-shopů, webdesign, správa redakčních systémů
  • prezentační akce, propagační a reklamní kampaně, průzkum trhu, marketingové poradenství

Kremace s obřadem ve smuteční síni nebo v kostele, kremace bez obřadu.
Zajištění smutečního obřadu včetně smutečního oznámení a květin.

Chlazení rodinných domů, bytů a komerčních prostor – tiché a designové klimatizace s vysokou účinností.
Efektivní, rychlé a levné vytápění pomocí klimatizace - tepelné čerpadlo vzduch-vzduch.


Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.