Opravy a rekonstrukce střech, zateplení a izolace, výměna střešní krytiny

TOM střechy

Opravy a rekonstrukce střech, zateplení a izolace, výměna střešní krytiny

Jako specialisté na tesařské, pokrývačské, klempířské a izolatérské práce nabízíme opravy a rekonstrukce plochých i sedlových střech, krovů, podkroví, komínů, výměnu střešních krytin, zateplení a izolace střech. Přenechte starosti s vaší střechou společnosti TOM střechy ze Zlínského kraje.

Stanislav Pluháček


Denisova 31, Břeclav 690 02
Telefon: +420 606 393 667

MSC Design.
Jsme marketinová agentura zaměřující se na internetový marketing a rozvoj potenciálu našich klientů nejen v oblasti online marketingu, ale také s přesahem do klasického offline.

IČ: 73863980
DIČ: CZ8612034464
Okres: Břeclav
Stát: Česká republika
Právní forma: podnikatel se ŽO
Počet zaměstnanců: neudáno
Obrat: 500 tis. až 1 mil. Kč
Kontaktní osoba: Ing Stanislav Pluháček

Telefon:
+420 606 393 667

Email:
info@msc-design.cz

Kontaktní osoby:
Ing Stanislav Pluháček
funkce: Majitel
tel: +420 606 393 667
email: info@msc-design.cz


GPS: 48°45′4.61″ N, 16°53′19.07″ E

QR kód firmy Stanislav Pluháček





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.