meiller direct cz s.r.o.


Dr. Pavla Klementa 1082, Nýřany 330 23
Komplexní direct marketingové služby a výroba poštovních obálek.

Produkty
  • hromadné elektronické kampaně, realizace reklamních kampaní, přímý marketing, event marketing, telemarketing
  • papírové pokladní roličky, psací papíry, xerografické papíry, balicí papíry, toaletní papír, papírové ubrousky, papírové krabice a kartonáž

Hotel Kristian - ideální ubytování na Šumavě


Související články
BAG-IN-BOX zajímavé řešení skladování tekutin

Model Pack Shop Praha

BAG-IN-BOX zajímavé řešení skladování tekutin

Už znáte bag-in -box? V doslovném překladu to znamená „sáček v krabici“. Jedná se o speciální plastový sáček s výpustí, který se plní tekutinou a poté se vkládá do krabice. Bag-in-box je jednoduché řešení pro všechny, kteří chtějí uchovat své produkty dlouho čerstvé.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie