BastArt.cz, spol. s r.o.


Šlechtitelů 1, Olomouc 779 00
Graphic Design Studio

Grafický design:
- logotypy
- design manuály
- obalový design
- kampaně.

Marketing:
- marketingový audit
- marketingový plán
- marketingový projekt
- plánování a nákup médií
- produkce.

Produkty
  • prezentační akce, propagační a reklamní kampaně, průzkum trhu, marketingové poradenství
  • barevné vzorníky, grafické práce, realizace velkoplošného tisku plakátů, příprava pro sítotisk, ražba slepotisků

Lahodné mini dezerty na oslavy, svatby, firemní večírky a další společenské akce.
Vlastní cukrářská výroba, zákusky, makronky, mini dezerty, candy bar Olomouc.

Malířské a natěračské potřeby, příslušenství – vše pro profesionální, domácí malíře a natěrače.
Autolaky, autobarvy ve spreji, barvy na opravu karoserie e-shop.


Související články
Společnost KARPJAK letos slaví 30. výročí

KARPJAK

Společnost KARPJAK letos slaví 30. výročí

Firma KARPJAK nám letos svým 30. výročím připomene, že má opravdu dlouholetou tradici. Zabývá se totiž knihařstvím, brašnářstvím, šitím plachet a výrobou ochranných měchů. Právě knihařství se dá označit za řemeslo středověku. Tehdy se totiž začal používat papír a knihtisk. Tento obor však díky firmě KARPJAK nezanikl, a proto se s ním můžete i v dnešní době setkat.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie