Prejzové střechy, střešní krytina prejza pro památkové objekty

STŘECHY VRŇATA & ŽÁČIK s.r.o.

Prejzové střechy, střešní krytina prejza pro památkové objekty

Střešní krytina z prejzy je náročná na řemeslné zpracování, uplatní se hlavně při rekonstrukcích památkově chráněných objektů a historických budov, kde střechy mají různé oblouky a šikminy. Prejzová krytina neboli pálená střešní taška Prejz se pokládá buď do maltového lože nebo na sucho. Technologie pokládky prejzové střechy je neměnná, a tím zaručuje, že historické a památkově chráněné objekty si zachovají svůj původní ráz.

Tomáš Lein
PisuWeby.cz


Hradební 1823, Kraslice 358 01
Telefon: +420 776 433 019

Tvorbě webových stránek, e-shopů na WooCommerce a online marketingu se zaměřením na optimalizaci pro vyhledávače (SEO).

IČ: 17352797
Okres: Sokolov
Stát: Česká republika
Právní forma: podnikatel se ŽO
Počet zaměstnanců: neudáno
Obrat: neudáno
Kontaktní osoba: Tomáš Lein

Telefon:
+420 776 433 019

Email:
tomas.lein@pisuweby.cz

Web:


Kontaktní osoby:
Tomáš Lein
tel: +420 776 433 019
email: tomas.lein@pisuweby.cz


QR kód firmy Tomáš Lein PisuWeby.cz





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.