Potisk šerp, skleniček a stužek pro maturanty, neodmyslitelná součást maturitních a stužkovacích večírků

Reklamní potisk, s.r.o.

Potisk šerp, skleniček a stužek pro maturanty, neodmyslitelná součást maturitních a stužkovacích večírků

Ve spojitosti s maturitou se každý student jistě těší na svůj stužkovací a maturitní večírek. Společnost Reklamní potisk, s.r.o. zajišťuje potisk předmětů pro maturanty, jako jsou stužky, šerpy, skleničky, trička, kravaty a mnoho dalšího. Vyberte si ze široké nabídky materiálů, barev i druhů písma.

Mgr. Martina Špádová


Jana Bubna 558/33, Kosmonosy 293 06
Telefon: +420 603 176 733

Tvorba, výroba:
-www, internetové stránky a prezentace.

IČ: 73613347
DIČ: CZ7162230944
Okres: Mladá Boleslav
Stát: Česká republika
Právní forma: podnikatel se ŽO
Počet zaměstnanců: bez zaměstnanců
Obrat: do 200 tis. Kč
Kontaktní osoba: Karel Špáda

Telefon:
+420 603 176 733
+420 326 732 821

Fax:
+420 326 732 821

Email:
martina.spadova@adent.cz

Web:


Kontaktní osoby:
Karel Špáda
tel: +420 603 471 652
email: karel.spada@adent.cz

Martina Špádová
tel: +420 603 176 733
email: martina.spadova@adent.cz


GPS: 50°25′57.94″ N, 14°55′47.21″ E

QR kód firmy Mgr. Martina Špádová





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.