FOCUS-Centrum pro sociální a marketingovou analýzu, spol. s r.o.


Vrchlického sad 4, Brno 602 00
Telefon: +420 532 191 470

Služby:
-průzkum trhu
-výzkum veřejného mínění
-sociální analýzy
-analýzy spotřebitelského a průmyslového trhu
-analýzy reklamního působení a spotřebitelského chování
-marketingová činnost.
Výzkum:
-trh
-veřejné mínění.

IČ: 49967185
DIČ: CZ49967185
Okres: Brno-město
Stát: Česká republika
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: 6 - 25 zaměstnanců
Obrat: 10 mil. až 30 mil. Kč
Kontaktní osoba: Mgr. Roman Skotnica

Telefon:
+420 532 191 470
+420 532 191 470

Fax:
+420 545 245 495

Email:
info@focus-agency.cz

Web:


Kontaktní osoby:
Mgr. Roman Skotnica
funkce: jednatel

Mgr. Jaromír Volek
funkce: jednatel


GPS: 49°12′17.03″ N, 16°36′45.4″ E

QR kód firmy FOCUS-Centrum pro sociální a marketingovou analýzu, spol. s r.o.

Jemnická farnost je aktivní v oblasti bohoslužeb i komunitním životě. Vedle duchovních služeb se farnost věnuje také charitativní činnosti a pomoci potřebným.

Farní kostel svatého Stanislava je duchovním centrem pro místní věřící.

Obkladové profily Brno.
Zakončení balkónu – balkónové a okapové lišty různých velikostí a s různým přesahem.





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.