Marta Matuchová


Polní 510/10, Liberec XII - Staré Pavlovice 460 01
Reklamní činnost
Marketing
Vazby knih

Produkty
  • marketingový průzkum trhu, outsourcing marketingu, realizace firemních strategií, marketingová analýza, řízení kampaní
  • pronájem billboardů, realizace marketingových kampaní, budování značky, realizace marketingových průzkumů
  • odborné knihy, cizojazyčné slovníky, učebnice pro středoškoláky, studentské slevy, učebnice pro základní školy, vysokoškolská skripta, beletristická literatura, literatura faktu, knihy o vaření, detektivní příběhy

Hotel Kristian - ideální ubytování na Šumavě


Související články
Tomos Praha a.s.: Vaše spolehlivá tiskárna a knihárna

Tomos Praha a.s.

Tomos Praha a.s.: Vaše spolehlivá tiskárna a knihárna

Hledáte spolehlivou a zkušenou tiskárnu a knihárnu, která vám nabídne kvalitní, rychlé a cenově dostupné služby, měli byste se obrátit na firmu Tomos Praha a.s., která se zabývá tiskem malých i velkých objemů, výrobou různých typů vazeb, krabic a obalů s důrazem na kvalitu ruční práce a spokojenost zákazníka.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie