Jiri Churacek - v slovenčineJiri Churacek - EnglishJiri Churacek - DeutschJiri Churacek - polskiJiri Churacek - in italianoJiri Churacek - en espanola

Jiří Churáček

Služby, řemeslo:
-zámečnické práce
-oprava strojních součástí
-prodej hutního materiálu včetně dělení
-střihání plechu
-řezání materiálu plazmou
Zakázková výroba:
-brány
-schodiště
-zábradlí.

VÍCE
QR
kód
Plánovač
trasy
Firmy
v okolí

Jiří Churáček
č.11
Sviny
391 81


IČ: 14508567


DIČ: CZ6111300151
Okres: Tábor
Právní forma podnikatel se ŽO
Počet zaměstnanců: 6 - 25 zaměstnanců
Obrat: 5 000 tis. - 10 000 tis. Kč
Kontaktní osoba: Jiří Churáček


Telefon:

+420 381 581 605

+420 777 011 919


Email:

email


Fax:

+420 381 581 605


Další produkty a služby
  • kovová vrata, kovové ploty, kovové plotovky, kovové plotové sloupky, kovové plotové dílce, povrchová úprava kovových plotů
  • zámečnické služby, služby kovovýroby, výroba plotů, výroba mříží, výroba zábradlí, výroba schodišť, úprava kovů
  • nerezová zábradlí a přístřešky, příjezdové plošiny a rampy, konstrukce pro ustájení koní, schodišťové stupně
  • široký sortiment slitin hliníku, barevné kovy, nerezová ocel, slitiny kovů, trubky svařované
Sklářské tavicí pece, ocelové konstrukce i termovize objektů

Sklářské tavicí pece, ocelové konstrukce i termovize objektů

Sklářský, chemický, dřevařský i keramický průmysl vyžaduje spolupráci s odborníky, kteří jsou zaměřeny právě...

Výroba ocelových konstrukcí a generální dodávky po celé ČR

Výroba ocelových konstrukcí a generální dodávky po celé ČR

Prostor jako takový hraje v životě člověka a společenstva jako takového obrovskou roli. Nemáme na mysli pouze...

Hutní a nerezový materiál – Brno

Hutní a nerezový materiál – Brno

Přemýšlíte, kam v Brně zajet pro hutní a nerezový materiál? Potřebujete ruční nebo elektrické nářadí? Pak pro...

Propagační stojany, prodejní regály a jiné reklamní prvky vyrábí firma Feroplast

Propagační stojany, prodejní regály a jiné reklamní prvky vyrábí firma Feroplast

Firma se snaží vyhovět i zákazníkům, kteří ještě nemají úplně konkrétní představu o daném produktu a proto...