Prejzové střechy, střešní krytina prejza pro památkové objekty

STŘECHY VRŇATA & ŽÁČIK s.r.o.

Prejzové střechy, střešní krytina prejza pro památkové objekty

Střešní krytina z prejzy je náročná na řemeslné zpracování, uplatní se hlavně při rekonstrukcích památkově chráněných objektů a historických budov, kde střechy mají různé oblouky a šikminy. Prejzová krytina neboli pálená střešní taška Prejz se pokládá buď do maltového lože nebo na sucho. Technologie pokládky prejzové střechy je neměnná, a tím zaručuje, že historické a památkově chráněné objekty si zachovají svůj původní ráz.

Salvus, s.r.o.


Narcisová 5, Bratislava - mestská časť Ružinov 821 01
Marketing
Menežment
Prieskum trhu
Opatrovateľské služby
Zásielkový predaj tovaru
Prenájom výpočtovej techniky
Prieskum trhu a verejnej mienky
Reklamno-propagačná činnosť
Reklamná a propagačná činnosť
Organizačné a ekonomické poradenstvo
Vyučovanie cudzieho jazyka - taliansky jazyk
Vyhotovovanie videozáznamov so súhlasom autora
Leasingová činnosť v rozsahu voľnej živnosti
Sprostredkovateľská činnosť v oblasti obchodu
Producentská činnosť v oblasti audio a video tvorby
Vyučovanie v odbore cudzích jazykov - nemecký jazyk
Podnikateľské poradenstvo v rozsahu voľnej živnosti
Vyučovanie v odbore cudzích jazykov - anglický jazyk
Vydavatelská činnosť periodickej a neperiodickej tlače
Školiaca činnosť v oblasti informačných technológií
Školiaca a lektorská činnosť v rozsahu voľnej živnosti
Sprostredkovateľská činnosť v oblasti sociálnej a personálnej
Organizovanie a usporadúvanie školení, výstav, seminárov a kurzov
Poradenská, konzultačná a školiaca činnosť v personálnej oblasti
Poskytovanie software - predaj hotových programov na základe zmluvy s autorom
Personálne poradenstvo v rozsahu voľnej živnosti okrem personálneho lízingu
Agentúra pre hostesky - sprostredkovanie služieb v oblasti hostesingu v rozsahu voľnej živnosti
Prenájom nehnuteľností s poskytovaním aj iných ako základných služieb spojených s prenájmom - obstarávateľská činnosť
Kúpa tovaru za účelom jeho ďalšieho predaja konečnému spotrebiteľovi /maloobchod/, alebo za účelom jeho predaja iným prevádzkovateľom živnosti /veľkoobchod/ v rozsahu voľnej živnosti

Produkty
  • kultura a umění, dobrodružné žánry, herecké obsazení, komedie a drama, dokumentární filmy, filmové festivaly
  • reklama v tištěných médiích, televizní reklama, rádiová reklama, reklamní strategie, tvorba mediaplanů, vyhodnocení reklamních kampaní

Hotel Kristian - ideální ubytování na Šumavě


Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Firemní e-shop – informační a orientační systémy v ČR

Zapp Infosystémy s.r.o.

Firemní e-shop – informační a orientační systémy v ČR

Ucelený systém značení budov, tabule, venkovní informační a reklamní prvky, stojany, rámy a další produkty jsou profesionálním materiálem, který je určený pro jednotlivce a firmy, které chtějí prezentovat svoje produkty a služby co nejlepším způsobem. Veškeré produkty s tímto zaměřením si můžete vybrat i na e-shopu firmy Zapp Infosystémy s.r.o.


Dopřej svojí značce péči

STILLUS s.r.o.

Dopřej svojí značce péči

Jedním ze základů úspěšnosti každé firmy je investice do kvalitní a účinné reklamy. Proto svým klientům nabízíme vytvoření kompletního reklamního servisu pod jednou střechou. Díky tomu budou jednotlivé prvky v dokonalé souhře a reklama přinese efektivní výsledky.


Výroba videa má svá pravidla. Přečtěte si tipy na úspěšná videa!

POLAS VIDEOSTUDIO

Výroba videa má svá pravidla. Přečtěte si tipy na úspěšná videa!

Jak vyrobit video, aby opravdu zaujalo? Aby bylo video úspěšné, musí přesně odpovídat svému účelu, divácké cílové skupině a době vzniku, a to obsahem i formou. Zní to jednoduše, ale praxe často ukazuje pravý opak. A výsledný efekt Vám opravdu zaručí pouze video plnící uvedené zásady. Přečtěte si proto tipy od POLAS videostudia Praha.