On-line přenosy z virtuálního studia pro panelové diskuze, přednášky, internetové kurzy, e-learning i eventové akce
Mediální trénink a poradenství v oblasti audiovizuální tvorby
Výukové videoprogramy e-learning od video studia Praha
Natáčení videa nejen pro webové stránky a internetové prezentace
Sušická 1845/21Praha 6 - Hanspaulka 160 00ales@polas.cz+420 602 350 111
Jak vyrobit video, aby opravdu zaujalo? Aby bylo video úspěšné, musí přesně odpovídat svému účelu, divácké cílové skupině a době vzniku, a to obsahem i formou. Zní to jednoduše, ale praxe často ukazuje pravý opak. A výsledný efekt Vám opravdu zaručí pouze video plnící uvedené zásady. Přečtěte si proto tipy od POLAS videostudia Praha.
Přestože dnes nikdo nezpochybňuje význam videa jako vynikajícího nástroje úspěšné reklamní, marketingové a další komunikace, nedá se tvrdit, že by se tento fakt zcela odrážel v kvalitě produkce nebo v tom, jak široce a cíleně je audiovize v praxi užívána.V portfoliu některých společností chybí úplně, jinde najdeme zkostnatělé, pomalé a nudné výtvory, které diváky spíše odradí. Na místě rychlého promo videa figuruje rozvláčný návod k obsluze či nezáživný projev pana majitele. Kde by zákazník hledal názorný manuál, může si stáhnout jen návody ve formě textů s pár obrázky.Přitom trend ve výrobě videí je jednoznačný: texty čtou lidé čím dál méně ochotně a často jen prvních pár slov či řádků. A je-li to jediný zdroj informací, často si negativní dojem z hledání potřebných dat přenesou zákazníci i na samotný výrobek.Budou-li mít možnost výběru, existence krátkého, názorného, ale třeba i vtipného video manuálu bude tím argumentem, který rozhodne. S klesajícím věkem respondentů se navíc nechuť k psaným či tištěným textům prohlubuje.
Napište, zavolejte, přijďte se poradit!
Každý typ a forma videa má své zásady, které je třeba dodržet: rytmus, tempo, struktura, rozvržení a pořadí informací, kombinace údajů v obrazu a zvuku i mnoho dalšího.Dodavatelské videostudio se musí precizně orientovat nejen v nových trendech oboru, ale i v tom, jak a kde cílový klient video nejlépe uplatní a přinese mu co nejlepší výsledný efekt. Jak třeba vyrobit grafiky a animace dobře čitelné i na malýchdisplejích chytrých telefonů? Jak opravdu zaujmout stále náročnějšího diváka, aby se v záplavě informací rozhodl věnovat svůj čas právě Vašemu videu?Mít obchodní či jiné aktivity podpořeny opravdu kvalitní audiovizí je základ. Navíc, správný dodavatel udělá vše za vás. Včetně výběru odpovídající audiovizuální formy,návrhu a výroby celého konceptu či úprav toho stávajícího. To vše samozřejmě na klíč.V případě spolupráce s Videostudiem Polas to platí bez výhrad! Skvělé reference, rozumné ceny, stabilní tým specialistů, nejnovější technologie i klienty vysoce ceněná individuální péče o zákazníka - to jsou hlavní důvody, proč si ho vybrat ke spolupráci.
Více informací včetně osobních referencí klientů najdete i na našem Facebooku
Navštivte naši prezentaci
www.polas.cz
Napište nám
studio@polas.cz
Zavolejte pro více informací
+420 602 350 111
V poslední době se nám ve studiu sešlo několik poptávek po zajištění interní komunikace intranetovým video kanálem. Protože obvykle klienti tápou, jak vůbec celou věc pojmout a uchopit, přinášíme k tomuto tématu naše zkušenosti a postřehy z praxe. Mnohé z nich platí i obecně. Přečtěte si tipy od Videostudia POLAS Praha.
Videostudio POLAS působí na poli profesionální audiovizuální tvorby již od roku 1991. Stabilní tým odborníků, skvělé reference, soudobé technologie, individuální péče o klienta a znamenitý poměr užitné hodnoty výsledného produktu a jeho ceny - to jsou hlavní důvody, proč si ho vybrat ke spolupráci.
Virtuální studio, například v korporátním designu, je dalším tipem od Polas Videostudia Praha. Využít ho můžete pro různé diskuse, meetingy, on-line přenosy, přednášky, internetové kurzy, školení, produktová, promo či in-store videa, ale i eventové, veřejné či společenské akce. Takové vysílání z virtuálního 3D prostředí diváky zaujme, pobaví, vypadá skvěle a nemusí vás stát balík!
Video nestačí pouze vyrobit. Aby bylo smysluplnou investicí, je nutné ho i dobře uplatnit a získat pro něj diváky. Jedním z takových způsobů je jeho šíření prostřednictvím internetových sociálních sítí - pro tato videa se ujal pojem virály. Pokud Vás toto téma zajímá, přečtěte si následující článek od pražského videostudia POLAS, které působí na našem trhu již od roku 1991. Dočtete se v něm řadu užitečných informací a tipů.
Video je pořád v kurzu. A zřejmě bude čím dál víc. Videostudio POLAS působí na poli profesionální audiovizuální tvorby již od roku 1991. Natáčení kvalitního videa nejen pro webové stránky a internetové prezentace garantuje stabilní tým odborníků, skvělé reference, soudobé technologie i individuální klientská péče - to jsou hlavní důvody, proč si ho vybrat ke spolupráci.
Videostudio POLAS působí na poli profesionální audiovizuální tvorby již od roku 1991. Stabilní tým odborníků, skvělé reference, soudobé technologie i individuální péče o klienta jsou hlavními důvody, proč si ho vybrat ke spolupráci. Mezi vyhledávané služby patří i mediální tréninky ve studiu.
Zakázková tvorba videa, pořadů a spotů na klíč
Natáčení ve studiu, audiovizuální postprodukce a digitalizace