Dobrý důvod, s.r.o.


gen. Štefánika 2262/28, Přerov I - Město 750 02
Fotografování
- dokumentární fotografie všechny oblasti lidské činnosti

Služby reklamní agentury

Poskytování
- marketingové poradenství

Design výrobků

Grafické práce

Produkty
  • portréty, kalendáře a fotoknihy, svatební foto, glamour foto, profesionální fotoslužby, reklamní fotografie
  • hromadné elektronické kampaně, realizace reklamních kampaní, přímý marketing, event marketing, telemarketing
  • grafické služby, designové služby, tiskařské služby, výroba vizuálních stylů, zpracování tiskovin, předtisková příprava
  • pronájem billboardů, realizace marketingových kampaní, budování značky, realizace marketingových průzkumů


Související články
Fotografie na pomník: Důstojná vzpomínka na blízkého zesnulého

Milan Přikryl

Fotografie na pomník: Důstojná vzpomínka na blízkého zesnulého

Když nám zemře někdo milovaný, bývá to velmi smutné, ale kromě truchlení je nutné vyřešit věci, mezi něž patří i vytvoření důstojného pietního místa. K připomínce milovaných blízkých je velmi vhodné umístit na pomník jejich podobiznu ve formě tradiční porcelánové fotografie. Přečtěte si článek o firmě Milan Přikryl Foto Na Porcelánu, která kromě fotek na pomníky přináší širokou škálu porcelánových výrobků s fotografiemi, a to ve vynikající kvalitě a trvanlivosti.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie