Materiály pro výstavbu a rekonstrukce vodovodů – potrubí, armatury, poklopy

DILES Company s.r.o.

Materiály pro výstavbu a rekonstrukce vodovodů – potrubí, armatury, poklopy

Na dodávku všech materiálů pro vodovody, od potrubí, tvarovek přes vodárenské armatury, vodoměrné šachty, vodoměry a až po poklopy, objímky, těsnění, spojovací materiály či ocelové sloupky, pro inženýrské sítě se specializuje společnost DILES Company s.r.o. z Ostravy.

IMAGE STUDIO, společnost s ručením omezeným


Na Jánské 1138/23, Ostrava-Slezská Ostrava 710 00
Reklamní a marketingová agentura.
Služby, zajištění:
- grafika - reprografické práce, grafické návrhy, manuály
- tisk - firemní tiskoviny, prezentace, výroční zprávy,
kalendáře, vizitky, velkoplošný tisk na papír, textil,
samolepící fólie, málonákladový-formát A3
- fóliové polepy-vozidla, plachty, prostředky MHD, reklamní
panely, vnitropodnikové informační systémy
- velkoplošná reklama
- svatební agentura.

Produkty
  • marketingový průzkum trhu, outsourcing marketingu, realizace firemních strategií, marketingová analýza, řízení kampaní
  • počítačové přípravy, digitalizace obrazových předloh, grafické práce, pc platforma, elektronická data
  • internetová reklama, reklama v tištěných médiích, televizní reklama, rádiová reklama, reklamní strategie, tvorba mediaplanů, vyhodnocení reklamních kampaní
  • půjčovna svatebních šatů, půjčovna svatební obuvi, prodej svatebních šatů, půjčovna svatebních doplňků, tisk svatebních oznámení


Související články
Společnost KARPJAK letos slaví 30. výročí

KARPJAK

Společnost KARPJAK letos slaví 30. výročí

Firma KARPJAK nám letos svým 30. výročím připomene, že má opravdu dlouholetou tradici. Zabývá se totiž knihařstvím, brašnářstvím, šitím plachet a výrobou ochranných měchů. Právě knihařství se dá označit za řemeslo středověku. Tehdy se totiž začal používat papír a knihtisk. Tento obor však díky firmě KARPJAK nezanikl, a proto se s ním můžete i v dnešní době setkat.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie