Neviditelná rovnátka Invisalign, dentální hygiena, bělení zubů pro krásný úsměv

Dental Office H33 s.r.o.

Neviditelná rovnátka Invisalign, dentální hygiena, bělení zubů pro krásný úsměv

Nabízíme jedinečnou metodu rovnání zubů pomocí neviditelných rovnátek Invisalign, která jsou americkým patentem a pomohou Vám k okouzlujícímu úsměvu. Nezapomeňte ani na správnou péči o chrup, naše dentální hygienistka Vás naučí správně čistit zuby a mezizubní otvory. Ukáže Vám, jak používat vhodné pomůcky na čištění zubů. Zuby Vám vyčistíme a vybělíme.

ISCREAM
Blanka Fröhlichová


Rašova 876/5, Praha 4 149 00
MÉDIA

Společnost ISCREAM klienta zastupuje jako plnohodnotná mediální agentura. Po individuálním návrhu marketingové strategie mediální kampaň analyzuje, naplánuje a poté kompletně zrealizuje.

Zabýváme se nejen standardními kanály klientské prezentace, kterými jsou:

outdoor
- jsme přímými vlastníky či nájemci stovek ploch nejrůznějšího formátu na nejatraktivnějších místech po celé ČR
indoor
- klientská prezentace v kulturních, gastronomických, sportovních, wellness a lékařských zařízeních
tištěná média
- analyzujeme trh tištěných médií vzhledem k jeho potřebám
- navrhneme ucelenou kampaň vč. možných atypických forem s příslušným titulem (vklady, předplatné, redakční spolupráce, propojení s webovými stránkami aj.)
- vyjednáme s vydavatelem maximálně výhodně podmínky pro klienta
- a pomůžeme klientovi kampaň zrealizovat až do úspěšného startu, vč. případné grafické přípravy podkladů.
rozhlas
- rozhlasovou kampaň doporučujeme klientovi jako nenásilnou formu podprahově vnímané prezentace během zábavného poslechu hudby, mluveného slova či zpravodajství
internet
- správa domény, webdesign, grafická i textová tvorba stránek a stabilní péče o ně, SEO optimalizace webu
od letáčku po televizi, vč. atypických forem prezentace
kreativa, DTP, tisk

V rámci tvorby mediální prezentace klienta je samozřejmostí její realizace na klíč teamem profesionálů, tedy od A do Z. Zahrnuje tedy i kreativní, jazykové a grafické zpracování, její výrobu a následné spuštění.

PUBLIC RELATIONS

Public relations, tedy péče o vztahy s veřejností, je nedílnou součástí marketingové strategie každé společnosti.

Veřejnost se dnes již nespokojí se standardní masáží ze strany inzerentů - za jménem společnosti často hledá další sdělení či poslání.

Jsme připraveni pomoci klientovi s budováním jeho image a vztahů s veřejností, komunikovat o všech významných událostech ve firmě s médii a novináři, vydávat tisková prohlášení, organizovat tiskové konference a další společenské akce, být kreativní při plánování atypických forem prezentace klienta, vč. ochutnávek, sponzoringu projektů atd.

Součástí dlouhodobého partnerství s klientem na tomto poli je i možná tvorba jeho corporate identity či případný lobbing.

O společnosti
Vážení obchodní partneři,

dovolte mi, abych byla vaším průvodcem po těchto stránkách.

Jmenuji se Blanka Fröhlichová a jsem zakladatelkou fullservisové agentury ISCREAM. Krátce proto ke mně... Již během studií na Českoslovanské akademii obchodní v Resslově 5 v Praze a na Vysoké škole ekonomie a managementu, oboru Marketing, se má pracovní kariéra a praxe vyvíjela od počátku po kolejích reklamy, marketingu a médií, z nichž jsem prakticky nevybočila. Ve velkých vydavatelských domech jsem posléze svou zaměstnaneckou spolupráci ukončila pozicí Senior Key Account Managera a rozhodla se osamostatnit.

Získané znalosti, dovednosti a touha pracovat kreativně a komplexně pak logicky nasměrovaly mé další kroky k samostatné činnosti mediálního poradce, kterému však skvělými partnery byly a jsou další teamy profesionálů a odborníků spolupracujících se společností v jednotlivých oblastech.

Název společnosti ISCREAM je pak slovní hříčkou značící právě hravost, lehkost a nápaditost, zároveň však ale také odvahu prosadit se, být slyšen a viděn v davu, a dav posléze také neotřelým nápadem a beze strachu z konvencí oslovit k činu.

K ČINNOSTEM SPOLEČNOSTI ISCREAM PATŘÍ:

Vnímání charakteristiky klienta, zachycení jeho motta a cílů.
Vyslechnutí jeho požadavků a podnětů, jejich sledování i během dlouhodobé spolupráce. Rozvinutí jeho nápadů a individuální přístup k návrhu řešení.
Spolu se s námi spolupracujícími kvalitními odborníky, partnery a subdodavateli nastínění vhodné, nápadité a komplexní strategie.
Nabídka realizace strategie klientovi profesionálně a na klíč.

Za společnost ISCREAM budu potěšena, nalezneme-li společně cestu ke splnění nejen Vašich marketingových plánů. Především pak ale doufám ve vyplnění snů a cílů Vaší společnosti!

S úctou
Blanka Fröhlichová.

Produkty
  • tvorba webových stránek, individuální grafika webů, tvorba internetových obchodů, design webových aplikací
  • reklamní slogany, reklamní bannery, marketingový průzkum trhu, internetový marketing, reklamní kampaně, grafický design, tvorba webových stránek, reklamní média
  • internetová reklama, reklama v tištěných médiích, televizní reklama, rádiová reklama, reklamní strategie, tvorba mediaplanů, vyhodnocení reklamních kampaní


Související články
Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Studio DUHA spol. s r.o.

Studio Duha: Komplexní tiskové a reklamní služby

Vybíráte tiskové služby, které zdůrazní unikátnost vaší značky? Studio Duha je expertem na potisk textilu, vizitky, plachty a další reklamní předměty, které zvýší vaši viditelnost na trhu.


Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie