Free Cool IN, s.r.o.


Mliekarenská 19, Bratislava - mestská časť Ružinov 821 09
Telefon: +421 905 320 737

Výroba rozmnoženín videozáznamov so súhlasom autora
Reklamná, propagačná, inzertná a výstavnícka činnosť
Nakladanie s výsledkami tvorivej činnosti so súhlasom autora
Prekladanie z/do jazyka nemeckého, anglického a španielského
Reprodukcia nahraných nosičov zvuku a obrazu so súhlasom autora
Usporadúvanie kultúrnych, spoločenských a verejných podujatí
Kúpa tovaru za účelom jeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod)
Poskytovanie software - predaj hotových programov na základe zmluvy s autorom
Kúpa tovaru za účelom jeho predaja iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod)
Poskytovanie informačných a reklamných služieb prostredníctvom výpočtovej techniky
Sprostredkovateľská a konzultačná činnosť v oblasti kultúry v rozsahu voľnej živnosti
Nákup, predaj a obstarávanie filmových diel a audiovizuálnych programov so súhlasom autora
Sprostredkovateľská činnosť v oblasti obchodu, služieb a výroby v rozsahu voľnej živnosti
Výroba, predaj, požičiavanie a distribúcia nahraných zvukových a zvukovo-obrazových záznamov
Technické a organizačné služby súvisiace s produkciou filmov alebo videozáznamov (dabing, ozvučenie, strih, titulkovanie, kolorovanie, špeciálne efekty)
Prieskum trhu
Zásielkový predaj
Prevádzkovanie videokín
Zhotovovanie web stránok
Automatizované spracovanie dát
Prenájom audiovizuálnej techniky
Zhotovovanie audiovizuálnych záznamov
Prenájom motorových vozidiel a strojov
Agentúrna činnosť v oblasti kultúry a umenia
Skladovanie okrem prevádzkovania verejných skladov
Vydavateľská činnosť v rozsahu voľnej živnosti

IČ: 35916991
DIČ: SK2021937401
Okres: Bratislava II
Stát: Slovensko
Právní forma: společnost s r. o.
Počet zaměstnanců: bez zaměstnanců
Obrat: 3 mil. až 5 mil. Kč
Kontaktní osoba: Mgr. Iveta Malachovská

Telefon:
+421 905 320 737

Email:
imalachovska@gmail.com

Kontaktní osoby:
Mgr. Iveta Malachovská
funkce: konateľ

PhD
funkce: konateľ


GPS: 48°9′9.32″ N, 17°8′37.98″ E

QR kód firmy Free Cool IN, s.r.o.





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Výroba videa má svá pravidla. Přečtěte si tipy na úspěšná videa!

POLAS VIDEOSTUDIO

Výroba videa má svá pravidla. Přečtěte si tipy na úspěšná videa!

Jak vyrobit video, aby opravdu zaujalo? Aby bylo video úspěšné, musí přesně odpovídat svému účelu, divácké cílové skupině a době vzniku, a to obsahem i formou. Zní to jednoduše, ale praxe často ukazuje pravý opak. A výsledný efekt Vám opravdu zaručí pouze video plnící uvedené zásady. Přečtěte si proto tipy od POLAS videostudia Praha.


Interní komunikace ve firmě prostřednictvím intranetového videokanálu

POLAS VIDEOSTUDIO

Interní komunikace ve firmě prostřednictvím intranetového videokanálu

V poslední době se nám ve studiu sešlo několik poptávek po zajištění interní komunikace intranetovým video kanálem. Protože obvykle klienti tápou, jak vůbec celou věc pojmout a uchopit, přinášíme k tomuto tématu naše zkušenosti a postřehy z praxe. Mnohé z nich platí i obecně. Přečtěte si tipy od Videostudia POLAS Praha.


Natáčení videa nejen pro webové stránky a internetové prezentace

POLAS VIDEOSTUDIO

Natáčení videa nejen pro webové stránky a internetové prezentace

Video je pořád v kurzu. A zřejmě bude čím dál víc. Videostudio POLAS působí na poli profesionální audiovizuální tvorby již od roku 1991. Natáčení kvalitního videa nejen pro webové stránky a internetové prezentace garantuje stabilní tým odborníků, skvělé reference, soudobé technologie i individuální klientská péče - to jsou hlavní důvody, proč si ho vybrat ke spolupráci.


On-line přenosy z virtuálního studia pro panelové diskuze, přednášky, internetové kurzy, e-learning i eventové akce

POLAS VIDEOSTUDIO

On-line přenosy z virtuálního studia pro panelové diskuze, přednášky, internetové kurzy, e-learning i eventové akce

Virtuální studio, například v korporátním designu, je dalším tipem od Polas Videostudia Praha. Využít ho můžete pro různé diskuse, meetingy, on-line přenosy, přednášky, internetové kurzy, školení, produktová, promo či in-store videa, ale i eventové, veřejné či společenské akce. Takové vysílání z virtuálního 3D prostředí diváky zaujme, pobaví, vypadá skvěle a nemusí vás stát balík!