POLAS VIDEOSTUDIO

Výroba videa má svá pravidla. Přečtěte si tipy na úspěšná videa!

POLAS VIDEOSTUDIO




Natáčení videa nejen pro webové stránky a internetové prezentace

Video je pořád v kurzu. A zřejmě bude čím dál víc. Videostudio POLAS působí na poli profesionální audiovizuální tvorby již od roku 1991. Natáčení kvalitního videa nejen pro webové stránky a internetové prezentace garantuje stabilní tým odborníků, skvělé reference, soudobé technologie i individuální klientská péče - to jsou hlavní důvody, proč si ho vybrat ke spolupráci.


Že žádné video nepotřebujete? To platí čím dál méně. 

O přednostech videa coby média v marketingových, reklamních a dalších aktivitách toho již bylo napsáno hodně. Na malé ploše lze komunikovat krátké, ale velmi obsažné sdělení, zahrát na city diváků, pracovat s jejich psychologií. Obohacení kvalitních webových stránek o dobře natočená videa bylo možná v minulosti konkurenční výhodou, v budoucnu však bude nutností...

Role a význam videa jako média se totiž neustále mění, vyvíjí. Poslední průzkumy tvrdí, že lidé jsou při přijímání informací čím dál méně ochotní akceptovat prosté, psané texty, a v poslední době dokonce i statické obrázky, grafy nebo schémata. Pouze pohyblivé snímky dokáží kolikrát diváka přimět k náležitému stupni pozornosti a chuti věnovat svůj čas jejich zhlédnutí. Tento trend je patrný zejména u respondentů ve věku do 40-ti let, tedy velmi široké cílové skupině. A zároveň platí, že diváci jsou čím dál náročnější na to, jak video vypadá, nemá-li technické či obsahové nedostatky, prostě jedná-li se o profesionálně vyrobený produkt.     

 

Diváci jsou protřelí, nároční a špatné video poznají. Nepodceňujte je.

Otázka, jak kvalitní videa umístíte na své webové stránky, je více než důležitá. Poměrně nedávno se mezi jinak zdařenými video recepty jednoho známého kulinářského serveru objevilo pár videí s dodatečně domlouvaným a nešťastně domíchaným komentářem. Výsledek vypadal prapodivně, ač nebylo hned na první pohled jasné, v čem je vlastně chyba. Co je však podstatné, přes 90 % diskuse a hodnocení receptů skončilo pouze u kritik oněch nezdařených videí. A oprávněně. Výsledkem byl negativní dojem, který celý server u mnoha lidí zanechal. Kdoví, kolik z oněch zklamaných diváků sem ještě přijde a nějaké video si pustí.

Tento příklad jen dokládá jasný a prokazatelný trend: diváci, kteří videa na internetu i jinde často a běžně sledují, si stále rozšiřují obzor, tříbí vnímání a jsou tak čím dál náročnější.      

 

Při výběru dodavatele by měla být cena za produkt jen jedno z hledisek.     

Představte, že si vybíráte auto pouze podle ceny. V čem asi odjedete a s jakou výbavou? Jak dlouho a dobře Vám bude sloužit, budete z něj mít vůbec nějaké potěšení? Nebude Vás muset po celodenní cestě dávat dohromady tým terapeutů? Prostě, bude výsledkem náležitý poměr užitné a dalších hodnot vozu a jeho ceny, kterou jste za něj zaplatili? Dost těžko.

U videí tomu není jinak. Vybíráte-li dodavatele na natáčení videa pro Vaši internetovou prezentaci, vedle ceny se zaměřte především na jeho renomé, reference a samozřejmě portfolio prací. Důležitá je také klientská péče – vyrobit opravdu dobré video nebo celou jejich sérii znamená dlouhodobou komunikaci a na její úrovni tedy opravdu záleží. Jak si s dodavatelem „sednete“, zjistíte obvykle již na první, třeba nezávazné schůzce. Vaším společným cílem by měl být produkt s co nejlepším poměrem kvality a ceny, který vznikne v příjemné a inspirativní atmosféře. A podle toho také bude vypadat: efektivně osloví své diváky, díky novému videu třeba Vaše budoucí klienty.      

 

Více informací najdete na www.polas.cz.


Více informací naleznete na našich stránkách  http://www.polas.cz/nataceni-studio

FIREMNÍ ČLÁNKY


Virály aneb videa, která se šíří po sociálních sítích - tipy od Polas Videostudia Praha

Virály aneb videa, která se šíří po sociálních sítích - tipy od Polas Videostudia Praha

Video nestačí pouze vyrobit. Aby bylo smysluplnou investicí, je nutné ho i dobře uplatnit a získat pro něj diváky. Jedním z takových způsobů je jeho šíření prostřednictvím internetových sociálních sítí - pro tato videa se ujal pojem virály. Pokud Vás toto téma zajímá, přečtěte si následující článek od pražského videostudia POLAS, které působí na našem trhu již od roku 1991. Dočtete se v něm řadu užitečných informací a tipů.

Vydáno 24.06.2015
Interní komunikace ve firmě prostřednictvím intranetového videokanálu

Interní komunikace ve firmě prostřednictvím intranetového videokanálu

V poslední době se nám ve studiu sešlo několik poptávek po zajištění interní komunikace intranetovým video kanálem. Protože obvykle klienti tápou, jak vůbec celou věc pojmout a uchopit, přinášíme k tomuto tématu naše zkušenosti a postřehy z praxe. Mnohé z nich platí i obecně. Přečtěte si tipy od Videostudia POLAS Praha.

Vydáno 27.04.2018
Polas Videostudio, Praha - z videa vyrobíme vše, na co si vzpomenete

Polas Videostudio, Praha - z videa vyrobíme vše, na co si vzpomenete

Videostudio POLAS působí na poli profesionální audiovizuální tvorby již od roku 1991. Stabilní tým odborníků, skvělé reference, soudobé technologie, individuální péče o klienta a znamenitý poměr užitné hodnoty výsledného produktu a jeho ceny - to jsou hlavní důvody, proč si ho vybrat ke spolupráci.

Vydáno 19.01.2013
Výroba videa má svá pravidla. Přečtěte si tipy na úspěšná videa!

Výroba videa má svá pravidla. Přečtěte si tipy na úspěšná videa!

Jak vyrobit video, aby opravdu zaujalo? Aby bylo video úspěšné, musí přesně odpovídat svému účelu, divácké cílové skupině a době vzniku, a to obsahem i formou. Zní to jednoduše, ale praxe často ukazuje pravý opak. A výsledný efekt Vám opravdu zaručí pouze video plnící uvedené zásady. Přečtěte si proto tipy od POLAS videostudia Praha.

Vydáno 03.03.2017
On-line přenosy z virtuálního studia pro panelové diskuze, přednášky, internetové kurzy, e-learning i eventové akce

On-line přenosy z virtuálního studia pro panelové diskuze, přednášky, internetové kurzy, e-learning i eventové akce

Virtuální studio, například v korporátním designu, je dalším tipem od Polas Videostudia Praha. Využít ho můžete pro různé diskuse, meetingy, on-line přenosy, přednášky, internetové kurzy, školení, produktová, promo či in-store videa, ale i eventové, veřejné či společenské akce. Takové vysílání z virtuálního 3D prostředí diváky zaujme, pobaví, vypadá skvěle a nemusí vás stát balík!

Vydáno 02.05.2016
Mediální trénink od Polas videostudia Praha je pro účastníky skutečným přínosem

Mediální trénink od Polas videostudia Praha je pro účastníky skutečným přínosem

Videostudio POLAS působí na poli profesionální audiovizuální tvorby již od roku 1991. Stabilní tým odborníků, skvělé reference, soudobé technologie i individuální péče o klienta jsou hlavními důvody, proč si ho vybrat ke spolupráci. Mezi vyhledávané služby patří i mediální tréninky ve studiu.

Vydáno 29.01.2014



Vydáno 20.08.2014
395 Zhlédnutí
Topováno 27.03.2019

Videa na klíč, virtuální studio

Videa na klíč, virtuální studio

Zakázková tvorba videa, pořadů a spotů na klíč

Videostudio, natáčení, střih, digitalizace

Videostudio, natáčení, střih, digitalizace

Natáčení ve studiu, audiovizuální postprodukce a digitalizace

Mediální trénink a poradenství

Mediální trénink a poradenství

Mediální trénink a poradenství v oblasti audiovizuální tvorby