Mediapavla - Pavla Košík Jelínková


Pivovarská 985, Rokycany 337 01
Telefon: +420 737 161 914

Nabízím redaktorské texty a činnosti, copywriting, PR texty (tvorba PR článků, textů, reklamních sloganů, popisek k propagaci), internetový marketing (základní SEO a nastavení klíčových slov do textu a obsahu, registrace webů do katalogů, prolinkování, propojení se sociálními sítěmi), úpravy webů (administrace webu včetně fotografií, péče o obsahovou stránku webu, jeho kontrola, korekce a aktualizace, popis produktů a služeb včetně fotodokumentace)

IČ: 04359216
Okres: Rokycany
Stát: Česká republika
Právní forma: podnikatel se ŽO
Počet zaměstnanců: bez zaměstnanců
Obrat: do 200 tis. Kč
Kontaktní osoba: Pavla Košík Jelínková

Telefon:
+420 737 161 914

Email:
info@mediapavla.cz

Web:


Kontaktní osoby:
Pavla Košík Jelínková
funkce: provozovatel a majitel
tel: +420 737 161 914
email: lastpress@post.cz


GPS: 49°44′32.6″ N, 13°36′11.77″ E

QR kód firmy Mediapavla - Pavla Košík Jelínková





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.