Evropská databanka, reklamní agentura
Mohlo by Vás zajímat, Evropská databanka
Bannerová kampaň
Evropská databanka, reklamní agentura
Mohlo by Vás zajímat, Evropská databanka
Bannerová kampaň
Ukázky reklamních bannerů, Evropská databanka
Ukázky remarketingových bannerů, Evropská databanka
Předřazené zápisy, Evropská databanka
PPC kampaně a prezentace firem na Facebooku
Jedním z nejefektivnějších a nejflexibilnějších způsobů oslovení zákazníků na internetu je PPC reklama. Princip PPC (pay per click) reklamy spočívá v tom, že inzerent neplatí za každé zobrazení reklamy, ale pouze za uskutečněné kliknutí, tedy za návštěvu své stránky.
Evropská databanka nabízí svým klientům PPC reklamu na Google Adwords, Seznam Sklik i na Facebooku.
Na základě cílů definovaných klientem vytvoří zkušený optimalizátor Evropské databanky originální kampaň, poutavé texty inzerátů, příp. doplněné o grafiku. Kampaně jsou specialisty Evropské databanky průběžně monitorovány a optimalizovány. Cílem je dosáhnut maximálního efektu kampaně za co nejnižší náklady.
PPC kampaně na internetu
Bannerová reklama na internetu pro zvýšení prestiže firem
Pro budování silné image firmy slouží bannerová reklama.
Evropská databanky nabízí možnost zveřejňování reklamních bannerů přímo na svých stránkách. Klient volí mezi formou banneru a exkluzivním formátem "Branding".
Druhou možností, kterou Evropská databanka svým klientům nabízí, je zajištění bannerové reklamy v prostoru českých internetových stránek, tedy zpřístupnění více než 3,5 milionu uživatelů. Připravíme bannery nejrůznějších formátů, včetně remarketingoých, a zajistíme kampaň, která osloví požadovanou cílovou skupinu z vybraného regionu.
Bannerová reklama od Evropské databanky
Remarketing jako moderní metoda cílení internetové reklamy
Remarketing přináší dlouhodobou podporou internetové prezentace klienta.
Pomocí reklamních bannerů jsou opakovaně oslovování lidé, kteří minimálně jednou za dané období navštívili stránky klienta Evropské databanky. Kampaň tedy vede k připomenutí značky, firmy a produktu klienta, ale také může upozorňovat na různé akce, novinky, slevy či výprodeje.
Díky přesnému cílení se jedná o velmi výhodnou a účinnou formu reklamy.
Předřazené zápisy a Mohlo by Vás zajímat
Předřazené zápisy jsou osvědčenou formou zviditelnění na internetu, která přináší náskok před konkurencí.
Možnost předřazených zápisů nabízí ve své katalogu firem i Evropská databanka. Klient zvolí obor svého zájmu a následně se v katalogu ve výpisu konkrétního oboru objevuje na prestižní pozici.
Velmi žádaným formátem je také tzv. "Mohlo by vás zajímat". Atraktivní grafické provedení, možnost unikátního cílení v katalogu firem Evropské databanky přesně podle požadavku klienta, výhodné umístění a cenová dostupnost jsou jen některé výhody této formy reklamy.
Předřazené zápisy v katalogu Evropské databanky
FIREMNÍ ČLÁNKY
AKTUÁLNÍ MICROSITE