Ing. Viktor Janouch, Ph.D.


Na Okrouhlíku 1554, Hradec Králové 500 02
Telefon: +420 311 610 411

Poradenství a software:
-Marketingové studie
-Analýzy trhů
-Příprava/vedení/oponentura projektů
-Příprava výběrových řízení
-Konzultační činnost
-Firemní strategické marketingové plány
-Semináře
-Školení
-Kurzy
-Audity a analýzy stránek
-Optimalizace pro vyhledávače (seo)
-Copywriting
-Linkbuilding
-Realizace reklamních služeb
-Řízená komunikace se zákazníky přes
web
-Další speciální služby
-email marketing
-lead generation
-social marketing

IČ: 10473611
DIČ: CZ6102261957
Okres: Hradec Králové
Stát: Česká republika
Právní forma: akciová společnost
Počet zaměstnanců: bez zaměstnanců
Obrat: 1 mil. až 3 mil. Kč

Telefon:
+420 311 610 411
+420 311 610 411

Email:
janouch@janouchnet.com

Web:


GPS: 50°13′15.28″ N, 15°48′52.88″ E

QR kód firmy Ing. Viktor Janouch, Ph.D.

Zakázkové zpracování tenkých plechů, vývoj a výroba jednoúčelových strojů a zařízení.





Kontaktujte nás
captcha

Související články
Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

Evropská databanka s.r.o.

Jak na PR články: plánujte, pište, publikujte!

PR články jsou skvělým nástrojem pro zviditelnění vaší značky, produktů nebo služeb. Ale jak je správně vytvořit a publikovat? V tomto článku vám poradíme, proč je důležité plánovat publikaci PR článků, jak psát kvalitní a zajímavý obsah a kde hledat vhodné portály pro vaše PR články. A jako bonus vám představíme Evropskou databanku, největší databázi firem, produktů a služeb v České republice, která vám nabízí možnost publikace PR článků na oborových a regionálních portálech za super ceny.


Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka s.r.o.

Evropská databanka a využití AI pro inovativní tvorbu internetového obsahu

Evropská databanka, lídr v oblasti poskytování obchodních informací a marketingových služeb, nyní inovuje tvorbu internetového obsahu pomocí umělé inteligence (AI). Tento přelomový přístup umožňuje vytváření obsahu, který je nejen účinný, ale i personalizovaný a relevantní pro každého klienta. S využitím AI se Evropská databanka soustředí na tři hlavní oblasti: personalizaci obsahu, efektivitu a škálovatelnost, a optimalizaci pro vyhledávače.


Historie psaní článků

Evropská databanka s.r.o.

Historie psaní článků

Článek se zaměřuje na historický vývoj psaní článků v rámci různých historických období. Popisuje, jak se měnily psací materiály, technologie, média, žánry a formáty článků, a jak se do psaní zapojila umělá inteligence. Psaní článků je způsob, jak sdělovat informace, názory nebo zprávy o různých tématech. Psaní článků se vyvíjelo spolu s vývojem psacích materiálů, technologií a médií. Zde je stručný přehled historie


Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Evropská databanka s.r.o.

Máte otázky ohledně tvorby webových stránek nebo jejich optimalizace?

Připravili jsme si pro Vás nejzajímavější informace k výrobě webů, microwebů a e-shopů od Evropské databanky.